HTML

Két örökmozgó mindennapjai

„Azért, mert szerettek, jöttem a világra,

Lettem új fény, csillag, szülők boldogsága.

Szeressetek mindig, igaz szeretettel:

A kincsetek vagyok: kicsi kincs, de ember!”

Bemutatkozás

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Üdvözöllek a blogomon!

Két imádnivaló kisfiamról írok mindenfélét...fejlődésükről,oviról,sütésről-főzésről, dackorszakról, nevelésről, gyerekprogramokról, játékról és sok minden másról.

A vesemedence tágulattal kapcsolatos kérdéseiteket a dorothy_f@freemail.hu email címen tehetitek fel, vagy csatlakozzatok a www.anyatanya.hu weboldalon a Heim Pál Urológia fórumhoz.

Naptár

Tik-tak

Az első ovis Anyák Napja

2012.05.04. 21:48 :: dorothy84

Tegnap fél 4 kor jelenésünk volt az első Anyák Napi ünnepségen az óvodában. Mivel 1-kor Domi ezzel lepett meg, kicsit ideges voltam, hogy mi jöhet még:

 

 

 

 

 

 

 

 

Ha nem egy ilyen kedves,megható családi ünnepségre készültünk volna, akkor tuti leordítom a fejét, de mégis csak Anyák napja van.

Tőlünk nem megszokott módon időben, tisztán érkeztünk, Domi lelkesen csatlakozott a csapathoz, és énekkel verssel, tánccal próbálta feledtetni velem a sok csínytevését. Tündéri volt, láttam rajta, hogy érzi, hogy ő most nagy dolgot tesz, bemutatja mit tanult az oviban. Folyamatosan kereste a tekintetemet, hogy mit szólok, figyelem-e. Ezért nem is nagyon kameráztam, mert nem az a lényeg, a kép úgysem adja vissza.

Mindig tudta mit kell csinálni, megzabáltam, a végén odaintett, hogy " Hello Anya itt vagyok!" A kiscsoportosoknak egy rövidebb szerep jutott, majd ők odaadták az ajándékot az anyukájuknak, vagyis Nekünk, és az ölünkből figyelték csendben a műsor hátralévő részét. Vagyis figyelték volna, de a Domi felháborodott, hogy ő még szerepelni akar. Duzzogni és vitatkozni kezdett, majd jól összevesztünk. Ahogy ez nálunk lenni szokott. Utána még az átöltözzek, ne öltözzek dolgon volt egy kis nézeteltérésünk, de egy kis sütizés-fagyizás jót tett a vércukorszintemnek, és az idegeimnek.

LoveLoveLoveLoveLoveLoveLoveLoveLoveLoveLoveLoveLoveLoveLove

Szólj hozzá!

Címkék: ünnepek óvoda

A bejegyzés trackback címe:

https://domibaby.blog.hu/api/trackback/id/tr504489240

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása