HTML

Két örökmozgó mindennapjai

„Azért, mert szerettek, jöttem a világra,

Lettem új fény, csillag, szülők boldogsága.

Szeressetek mindig, igaz szeretettel:

A kincsetek vagyok: kicsi kincs, de ember!”

Bemutatkozás

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Üdvözöllek a blogomon!

Két imádnivaló kisfiamról írok mindenfélét...fejlődésükről,oviról,sütésről-főzésről, dackorszakról, nevelésről, gyerekprogramokról, játékról és sok minden másról.

A vesemedence tágulattal kapcsolatos kérdéseiteket a dorothy_f@freemail.hu email címen tehetitek fel, vagy csatlakozzatok a www.anyatanya.hu weboldalon a Heim Pál Urológia fórumhoz.

Naptár

Tik-tak

Betegség folyt. köv.

2012.02.23. 22:07 :: dorothy84

A kis orrfolyásból lett egy kis köhögés..aztán szerda reggel arra keltünk, hogy "Lassan tudok nyelni!" (ez Domi kifejezés a torokfájásra)

Hurrá! Lázmérés 36,8..cataflam, tea. Alvás tovább...

Délben: "Lassan tudok nyelni". Lázmérés 38,8..cataflam, tea, alvás tovább.

Nagyon megzuhan amikor fáj a torka, majd beveszi a gyógyszert, és fél óra múlva pörög ezerrel. Tegnap éjjel arra keltünk, hogy fáj a pocija. Kérdezgettem, hogy hol fáj és hogyan, de álmos is volt és honnan tudná szegénykém. Kért kakaót. Én bolond adtam. Óóóóóriásit hányt az ágyba, 3 órakor teljes ágyneműcsere volt. Reggel jókedvűen ébredt, de nem eszik és azt mondja minden csípi a torkát. Holnap Farsang az oviban. Hát ebből a buliból kimaradunk. De benézünk, bevisszük a pogácsát amit rendeltem, és el is jövünk. Természetesen a Tom jelmezben megyünk és itthon sem vesszük le egész nap:)

Majd bepótoljuk a Farsangot:)

Szólj hozzá!

Címkék: betegség

A bejegyzés trackback címe:

https://domibaby.blog.hu/api/trackback/id/tr784188498

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása