HTML

Két örökmozgó mindennapjai

„Azért, mert szerettek, jöttem a világra,

Lettem új fény, csillag, szülők boldogsága.

Szeressetek mindig, igaz szeretettel:

A kincsetek vagyok: kicsi kincs, de ember!”

Bemutatkozás

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Üdvözöllek a blogomon!

Két imádnivaló kisfiamról írok mindenfélét...fejlődésükről,oviról,sütésről-főzésről, dackorszakról, nevelésről, gyerekprogramokról, játékról és sok minden másról.

A vesemedence tágulattal kapcsolatos kérdéseiteket a dorothy_f@freemail.hu email címen tehetitek fel, vagy csatlakozzatok a www.anyatanya.hu weboldalon a Heim Pál Urológia fórumhoz.

Naptár

Tik-tak

BLW módszer

2012.05.15. 23:11 :: dorothy84

A Dávid nemevésétől néha a hajamat tépem. Már gondoltam rá,hogy ez a gyerek éhenhal, vagy tudom is én vitaminhiányos lesz. Csak szopik a maga 8 hónapjával és leszámítva néhány oviból hazahozott betegséget köszöni jól van. 9  kiló csupa vidámság. Mindez szilárd táplálék nélkül. Olvasgattam ,hogyan lehetne megtömni, vagy legalább egy kicsit javítani az étvágyán. És ekkor találtam rá a BLW Baby Led Weaning módszerre. Én ezt nem ismertem, de a Dávid már tuti olvasott róla valahol,mert eszerint cselekszik,él,táplálkozik. Eléggé eltér a hazai gyakorlattól, és valószínű Dominak nem engedélyeztem volna, de a kisebbik gyermekem meggyőzhetetlen, hogy az a műanyag vacak amit a szájába tömködök az igenis jó!

Pár napja baromira nem érdekel,hogy eszik-e. Nem is főztem neki szuperpüréket, és egyetlen bébikaját sem bontottam fel, mert ez úgyis a kukában végzi. Egyszerűen csak a saját  ebédemből pakoltam a tálcájára csupa színes és érdekes dolgot, é ezeket csipegetni kezdte és megeszegette. A kanállal egyébként ott tartunk, hogy már nemcsak a fejét fordítja el, hanem sugárban hányja ki a elfogyasztott anyatejjel együtt.

A BLW-nek épp ez a lényege, hogy a már stabilan ücsörgő, étel iránt érdeklődő gyermeknek kínálunk mindenfélét, és önállóan kezd el csipegetni, eszegetni. Nem mondom,hogy ez a hozzátáplálás netovábbja, de mivel egyébként egy falatot sem lehet a szájába tenni, a semminél több a 2 kocka répa, egy kocka párolt alma verzió.

Bővebben erről itt olvastam!

És az is megnyugtat, hogy nem lesz vitaminhiányos,alultáplált kölök,mert kizárólagos anyatejfogyasztó. 10 hónapos korig belefér. Addig igyekszem én egy kicsit több vasat és mindenféle hasznos dolgot enni. Aztán meglátjuk. Előbb-utóbb áttér az emberi kosztra. Nem hallottam még kizárólag anyatejjel táplált érettségizőről, persze lehet ő lesz a kivétel.

 

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: hozzátáplálás

A bejegyzés trackback címe:

https://domibaby.blog.hu/api/trackback/id/tr484515480

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása