HTML

Két örökmozgó mindennapjai

„Azért, mert szerettek, jöttem a világra,

Lettem új fény, csillag, szülők boldogsága.

Szeressetek mindig, igaz szeretettel:

A kincsetek vagyok: kicsi kincs, de ember!”

Bemutatkozás

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Üdvözöllek a blogomon!

Két imádnivaló kisfiamról írok mindenfélét...fejlődésükről,oviról,sütésről-főzésről, dackorszakról, nevelésről, gyerekprogramokról, játékról és sok minden másról.

A vesemedence tágulattal kapcsolatos kérdéseiteket a dorothy_f@freemail.hu email címen tehetitek fel, vagy csatlakozzatok a www.anyatanya.hu weboldalon a Heim Pál Urológia fórumhoz.

Naptár

Tik-tak

Sport és hangszerválasztó

2012.06.03. 22:50 :: dorothy84

Mit nekem 39 fokos láz,ha a gyerek 2 hete erre az eseményre készül, ahol ő kipróbálhatja a hegedűt, és más hangszereket.

A fényképek -az állapotomra való tekintettel:):)-elmaradtak. A hangszerekhez fel sem vittem, mert nem álltam a lábamon,iszonyú vírus gyötört 3 napig, és ez a nap volt a csúcspont.

A hegedűnél elmaradt a várt siker. A harmonika viszont szerelem lett első kipróbálásra. A zongora marad 1. helyen továbbra is. Még van pár évünk dönteni, biztos változni fog.

A sportok közül kevesebbet próbáltunk, inkább a sárkányhajó, és a vitorlázó repcsi nyűgözte le. Szeptembertől mindenképp sportot választ Domka-na nem a repülést:)-szerintem úszással kezdünk, és ha időnkbe belefér akkor foci. Meglátjuk. Nagy a mozgásigénye, és jó az állóképessége Minden sportra azonnal ráérez, a labdát kicsi kora óta ügyesen kezeli.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://domibaby.blog.hu/api/trackback/id/tr124563698

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása