HTML

Két örökmozgó mindennapjai

„Azért, mert szerettek, jöttem a világra,

Lettem új fény, csillag, szülők boldogsága.

Szeressetek mindig, igaz szeretettel:

A kincsetek vagyok: kicsi kincs, de ember!”

Bemutatkozás

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Üdvözöllek a blogomon!

Két imádnivaló kisfiamról írok mindenfélét...fejlődésükről,oviról,sütésről-főzésről, dackorszakról, nevelésről, gyerekprogramokról, játékról és sok minden másról.

A vesemedence tágulattal kapcsolatos kérdéseiteket a dorothy_f@freemail.hu email címen tehetitek fel, vagy csatlakozzatok a www.anyatanya.hu weboldalon a Heim Pál Urológia fórumhoz.

Naptár

Tik-tak

Gasztroenterológián

2010.02.10. 21:23 :: dorothy84

Ma voltunk Domival Székesfehérváron egy nagyon szimpi gasztroenterológus főorvosnál, hogy pontot tegyünk a hasmenéses ügy végére. Sok okosat most elsőre nem tudott mondani, de ezt nem is vártuk, hiszen nem lát bele a Manóba, de mindenre kiterjedő vizsgálatokat kért, amiből kiderül, hogy valami baci, felszívódási zavar, esetleg ételallergia.

Hétfőn vérvétel, 2 hétre rá lesz eredmény. Előtte az ÁNTSZ-hez kell bevinni egy kis székletmintát, annak pár nap alatt van eredménye. A legvalószínűbbnek valami baktériumot tart, vagy azt, hogy Dominiknek az élete során szedett sok antibiotikum kicsit szétcseszte a bélflóráját. Most 2x 2 hétig protexint iszunk. Azt is elmondta, hogy az jobb, mint a normaflore.

Utánna többet tudunk. A hétfő jó kis nap lesz, reggel vérvétel, és 12.30-ra be vagyunk írva 15 hónapos oltásra, 3-ra meg nekem kell mennem CT-re a fájós derekammal. Szerintem a két szúrkálásból egyet elhalasztok, mert sok lenne ez egy napra.

Tartottam a dokitól, hogy mit mond, hogy Dominik nem iszik már fél liter tápszert, és azt eszi amit mi, nem valami szuper bio bébiételt, és ivott már tejet, fél évesen meg kenyeret evett..húúú

Ehhez képest kellemeset csalódtam. Jót röhög a tápszergyártók sikeres kampányán, hogy 2-3 éves korig igyanak a gyerekek tápszert.  Annyi szól emellett, hogy ebben legalább tényleg az van amit ráírnak, mert a tejet szójával dúsítják, a házitejjel meg vannak higéniai problémák. De megbeszéltük, hogy  a következő a 4-es tápszer lesz, ami 18 éves korig ajánlott:):):)

Szóval szerinte egy 1 éves gyerek kaphat tejet, tejterméket, és egye ugyanazt amit a szülei, de ne túl fűszeresen. Hát én is így gondoltam. Kérdezte, hogy mennyi gyümölcslevet kap a gyerek, mikor mondtam, hogy ilyet nem kap, úgy nézett, mintha a Marsról jöttem volna. A mai gyerekek nem isznak vizet. Mi igen, és csipkebogyó teát.

Szólj hozzá!

Címkék: gasztro kajaügyek

A bejegyzés trackback címe:

https://domibaby.blog.hu/api/trackback/id/tr271747727

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása