HTML

Két örökmozgó mindennapjai

„Azért, mert szerettek, jöttem a világra,

Lettem új fény, csillag, szülők boldogsága.

Szeressetek mindig, igaz szeretettel:

A kincsetek vagyok: kicsi kincs, de ember!”

Bemutatkozás

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Üdvözöllek a blogomon!

Két imádnivaló kisfiamról írok mindenfélét...fejlődésükről,oviról,sütésről-főzésről, dackorszakról, nevelésről, gyerekprogramokról, játékról és sok minden másról.

A vesemedence tágulattal kapcsolatos kérdéseiteket a dorothy_f@freemail.hu email címen tehetitek fel, vagy csatlakozzatok a www.anyatanya.hu weboldalon a Heim Pál Urológia fórumhoz.

Naptár

Tik-tak

Fülészet még mindig...

2012.02.11. 20:59 :: dorothy84

Miután vettem egy nagy levegőt és illedelmesen távoztam Domival a helyi fül-orr-gégészetről, Budapestre mentünk vizsgálatra. Kaptunk egy pontos magyarázatot, hogy Dominak miért is lett kicsit rosszabb a hallása. Nekem ez a fül-orr téma mindig kínainak tűnt, és ha valaki mesélt a környezetemben hónapok óta köhögő gyerekről, orrmandula műtétről, fülfájásról, csak értetlenül hallgattam ,és maximum együttérzésemet tudtam kifejezni. Mióta nálunk is előkerült a téma, rengeteget olvastam róla, és egy kedves gyerekfülésznek köszönhetően kezdem érteni.

Erről bővebben ITT és ITT!

A javaslat orrmandula műtét és felszúrás helyett infralámpázás. Napi 3x 5 perc. Most ezt követjük, de még be kell szerezni a megfelelő lámpát, helyesebben izzót, és akkor ovi előtt,után, és este lámpázzuk a fiatalembert.

Szólj hozzá!

Címkék: fülészet

A bejegyzés trackback címe:

https://domibaby.blog.hu/api/trackback/id/tr924094963

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása