HTML

Két örökmozgó mindennapjai

„Azért, mert szerettek, jöttem a világra,

Lettem új fény, csillag, szülők boldogsága.

Szeressetek mindig, igaz szeretettel:

A kincsetek vagyok: kicsi kincs, de ember!”

Bemutatkozás

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Üdvözöllek a blogomon!

Két imádnivaló kisfiamról írok mindenfélét...fejlődésükről,oviról,sütésről-főzésről, dackorszakról, nevelésről, gyerekprogramokról, játékról és sok minden másról.

A vesemedence tágulattal kapcsolatos kérdéseiteket a dorothy_f@freemail.hu email címen tehetitek fel, vagy csatlakozzatok a www.anyatanya.hu weboldalon a Heim Pál Urológia fórumhoz.

Naptár

Tik-tak

Újra a fülészeten

2012.02.08. 20:02 :: dorothy84

Bizakodtam, mert szerintem Domi hallása javult. Tegnap voltunk kontrollon, és a hallásvizsgálat nem ezt igazolta. Hogy az a...

Ráadásul nem Márti doktor néni rendelt akit Domi várt, de eszembe jutott, hogy késői volt az időpontunk, Márti néni csak 11-ig rendelt. Nem baj, egy kedves doktornő fogadott minket. Átküldte Domit a hallásvizsgálatra, ahol kb. fél órát vártunk,Domi már türelmetlen volt, Dávid éhes, de ez senkit nem zavart..mi megvártuk amíg bent mindenki megebédel és megissza a kávéját.  Na, ne legyek rosszindulatú...

A szakrendelésen a fiatal doktornő azt mondta ez megint egy rossz eredmény, vigyem fel Domit az osztályra, a főorvos rendel, ő majd eldönti mi legyen.

Felmentünk, ahol persze mindenki ebédelt, ekkor már 2 órája vártunk a két pici gyerekkel. Dávid ebédje kéznél van mindig, Domi azt mondta ő kibírja "ebédig". Uzsonnáig?!:)

Bent egy idős főorvos volt, aki közölte, hogy valószínű savós fülgyulladása van a gyereknek. FELSZÚRJA a fülét,és ha ez nem használ akkor kiszedi az orrmanduláját! A fülfelszúrás máris megoldható lenne, de el kell mennie. Gondoltam magamba ne oda ahova én gondolom:):) Megragadtam az alkalmat, és mondtam ha nem sürgős, akkor holnap visszajönnénk, és nyugodtan felszúrhatja (sajátját!!!) Hol élünk a középkorban??Már anno az én fülemet is állandóan fel akarták szúrni, de anyu nem  engedte, mindig volt valami más gyógymód. Azóta sincs semmi gondom a fülemmel. Hallottam ilyet, de ez számomra hihetetlen, hogy 24x szúrták fel valakinek a fülét a helyi kórházban?? Ilyen lehet?? Hát nem volt normális sem az orvos sem a beteg. Már elnézést.

Szóval visszakanyarodva Domi füléhez,azt ugyan fel nem szúrja ez a kedves doktor bácsi, akkor lát legközelebb amikor a háta közepét.

Régóta volt egy telefonszám a telefonomban. Még a Reggeliben láttam egy fül-orr-gégészt, Dr.Tímár Tibort. Elsőre szimpatikus lett,és rákerestem a neten, elmentettem a számát, gondoltam majd jó lesz, mert nincsen gyerekkor fülfájás nélkül. És most jól jött. Felhívtam, Pénteken meg sem állunk  a rendelőjéig. Kíváncsian várom.

Végig az ő szavai voltak a fejemben, és bátorságot, határozottságot merítettem belőlük.

 

Szólj hozzá! · 1 trackback

Címkék: fülészet

A bejegyzés trackback címe:

https://domibaby.blog.hu/api/trackback/id/tr334079622

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Private Equity Thailand 2018.01.06. 05:44:11

Elérhetőségek - Tücsök és Bogár

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása