HTML

Két örökmozgó mindennapjai

„Azért, mert szerettek, jöttem a világra,

Lettem új fény, csillag, szülők boldogsága.

Szeressetek mindig, igaz szeretettel:

A kincsetek vagyok: kicsi kincs, de ember!”

Bemutatkozás

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Üdvözöllek a blogomon!

Két imádnivaló kisfiamról írok mindenfélét...fejlődésükről,oviról,sütésről-főzésről, dackorszakról, nevelésről, gyerekprogramokról, játékról és sok minden másról.

A vesemedence tágulattal kapcsolatos kérdéseiteket a dorothy_f@freemail.hu email címen tehetitek fel, vagy csatlakozzatok a www.anyatanya.hu weboldalon a Heim Pál Urológia fórumhoz.

Naptár

Tik-tak

A nagyfiús ágyban...

2010.09.27. 21:47 :: dorothy84

Szeptem 22. óta új szelek fújnak felénk. Domi beköltözött az ágyába! Amióta levettük a rácsot soha nem használta. A hálószobába aludt, sokszor velünk, vagy nélkülünk, mert mi meg átköltöztünk a másik szobába. Így már jó ideje egyedül volt éjjel, vagy a nagy micimackóval. Mondtam, hogy a Micimackó túl nagy, és este felpörgött tőle Domi, mert birkózott, dobálta  a macit, elegem lett, és mondtam, hogy a maci a szobádban alszik az ágyadon. Este ott lefektettük és ha kereste akkor mondtam, hogy tudod a nagyfiús ágyban alszik a Micimackó. Egyik este úgy gondolta, hogy akkor ő költözik a macihoz, és a saját szobájába kellett lefeküdni vele. Apa kicsit mellette maradt, és mikor elaludt,odatettünk  nagypárnát, hogy ne tudjon leesni. Azóta  a szobájában alszik reggel 6-ig, majd mellettem folytatja fél 8-ig.

Korábban már próbálkoztunk az ottalvással, fokozatosan próbáltam szoktatni, de nem ment, most ő hozta meg a döntést, és működik. Azt hiszem kevés család szenved ennyit a gyerek altatásával, éjjeli ébredéseivel, mint mi, de úgy látszik pont kerül a dolgog végére. Még így is van este egy kis sírás, és néha hajnalban, de ez már elviselhetőbb, mint pár hónapja.

Szólj hozzá!

Címkék: alvás

A bejegyzés trackback címe:

https://domibaby.blog.hu/api/trackback/id/tr632328073

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása