HTML

Két örökmozgó mindennapjai

„Azért, mert szerettek, jöttem a világra,

Lettem új fény, csillag, szülők boldogsága.

Szeressetek mindig, igaz szeretettel:

A kincsetek vagyok: kicsi kincs, de ember!”

Bemutatkozás

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Üdvözöllek a blogomon!

Két imádnivaló kisfiamról írok mindenfélét...fejlődésükről,oviról,sütésről-főzésről, dackorszakról, nevelésről, gyerekprogramokról, játékról és sok minden másról.

A vesemedence tágulattal kapcsolatos kérdéseiteket a dorothy_f@freemail.hu email címen tehetitek fel, vagy csatlakozzatok a www.anyatanya.hu weboldalon a Heim Pál Urológia fórumhoz.

Naptár

Tik-tak

Mi az?

2010.09.05. 21:36 :: dorothy84

Domi naponta kb. 100x teszi fel ezt a kérdést. Bármit lát hall, kérdezi, hogy mi az? Én igyekszem minden  kérdésre értelmesen válaszolni,nem áll tőlem távol egész nap krattyolni. Nagyon fontosak ezek a kérdések, mert mindent memorizál amit mondok, így soha nem adok kitérő választ, és nem mondok értelmetlenségeket, hanem az igazat, még ha nem is érti teljesen.

Míg nemm volt Domi sokszor hallottam kisgyerekeket kérdezgetni a szüleiket, akik vagy meg sem hallották, vagy kitérő választ adtak. Na, ezt nem tenném soha, csak magamban szoktam megjegyezni, ha kicsit már fárasztó. Minden szó megtérül, imádom ahogy dumál.

Néhány új kedvencem:

Ahogy énekli a boci,boci tarkát...

bugágó=buldózer

út hengej

majkojó=markoló

Bob mestej

pijos=piros (nem ismeri a színeket, csak amiket én mondtam, hogy milyen színű arra emlékszik)

Reggelig sorolhatnám ezeket a szavakat.

 

Szólj hozzá!

Címkék: duma

A bejegyzés trackback címe:

https://domibaby.blog.hu/api/trackback/id/tr652273909

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása