HTML

Két örökmozgó mindennapjai

„Azért, mert szerettek, jöttem a világra,

Lettem új fény, csillag, szülők boldogsága.

Szeressetek mindig, igaz szeretettel:

A kincsetek vagyok: kicsi kincs, de ember!”

Bemutatkozás

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Üdvözöllek a blogomon!

Két imádnivaló kisfiamról írok mindenfélét...fejlődésükről,oviról,sütésről-főzésről, dackorszakról, nevelésről, gyerekprogramokról, játékról és sok minden másról.

A vesemedence tágulattal kapcsolatos kérdéseiteket a dorothy_f@freemail.hu email címen tehetitek fel, vagy csatlakozzatok a www.anyatanya.hu weboldalon a Heim Pál Urológia fórumhoz.

Naptár

Tik-tak

Seholsziget Élménypark Nőtincs

2010.07.14. 15:34 :: dorothy84

Nagyon szerettem volna elmenni ebbe a parkba, mert sok jót hallottam róla.

Vegyesek az érzelmeim, inkábbnem tudom hova rakni. Lehet a 40 fok is ront az ember megítélésén, de azért összességében pozitív emlékeim vannak.

Eldugott településen "seholszigeten" Nőtincsen van a kalandpark. Aranyos bejárat, függőhíddal, innen gyalogolni kell egy építkezés, elég nagy gaz, szántóföld, annak ellenére, hogy megvettük a jegyet, meg voltam győzödve, hogy rossz felé jövünk. Aztán elétrünk egy lovardához, mellette nagy rendetlenség, építkezés, építési törmelék.

Aztán ahogy tovább mentünk, akkor láttuk meg a sátorházakat, amiben gyerekek szoktak táborozni, nagyon jópofák, bár én már meghallnék ha ilyenbe kéne aludnom. (öregszem)

Ezután van egy nagy épület, kovácsműhely, kézműves rész, fagyizó, és egy hatalmas játszótér. A csúszda tűzforró volt, de belül kis labirintusban játszhattak a gyerekek. Állatsimogató is van, márha valaki szamarat, vagy egy mérges pulykát akar simogatni, netán utoléri a kecskéket.

Mindenért fizetni kell, volt egy táblázat, a belépőben  csak a kecskenézés, és a játszóterezés tartozik(600Ft) de ha lovaskocsokázni, vonatozni, vagy KÉZMŰVESKEDNI akar a gyerek ezekért mind fejenként 500 Ft-ot kell fizetni. Én nem szoktam kirándulásnál fukarkoni, ha már egyszer ott vagyunk, akkor nézzünk meg mindent, de ez egy 4 tagú családnál elég nagy rablás. Többet elköltenek, mint az állatkertben...hmmm..na azért ez húzós.

Ezt leszámítva, és mondom tényleg lehet, hogy csak a meleg ment az agyamra és azért lettem kötözködős, azért jól éreztük magunkat.

Szólj hozzá!

Címkék: kirándulás gyerekprogram

A bejegyzés trackback címe:

https://domibaby.blog.hu/api/trackback/id/tr752151549

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása