HTML

Két örökmozgó mindennapjai

„Azért, mert szerettek, jöttem a világra,

Lettem új fény, csillag, szülők boldogsága.

Szeressetek mindig, igaz szeretettel:

A kincsetek vagyok: kicsi kincs, de ember!”

Bemutatkozás

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Üdvözöllek a blogomon!

Két imádnivaló kisfiamról írok mindenfélét...fejlődésükről,oviról,sütésről-főzésről, dackorszakról, nevelésről, gyerekprogramokról, játékról és sok minden másról.

A vesemedence tágulattal kapcsolatos kérdéseiteket a dorothy_f@freemail.hu email címen tehetitek fel, vagy csatlakozzatok a www.anyatanya.hu weboldalon a Heim Pál Urológia fórumhoz.

Naptár

Tik-tak

Betegségről bővebben...

2010.06.30. 12:44 :: dorothy84

Hétfő délután miután észrevettem, hogy lázas, és hűtőfürdőztünk, estére fokozódott a helyzet. Kapott Nurofent, és elaludt egy perc alatt, negyed óra múlva megnéztem, nagyon gyorsan vette a levegőt. Megmértem a lázát, 39,2 volt. Gondoltam nem hat még a nurofen, vártam, hogy elteljen a fél óra. Ekkor 39,4-re emelkedett. Felhívtam az ügyeletet, hogy mitévő legyek, mélyen alszik, ébresszem-e hűtőfürdőzni, vagy adhatok neki más gyógyszert ilyen hamar. A doktornő azt mondta, hogy akkor kapjon Germicidet, fél óra múlva mérjem a lázát, ha nem csökken akkor ébresztés és fürdő. Nem csökkent, ébresztettem, beleültünk a kádba 22.30-kor. Ezt nagyon élvezte, és le is húzta 38,5-re.

Alig telt el pár óra megint 39 körül jártunk így éjjel alig vártuk, hogy elteljen 4 óra, és újra  kaphasson Germicidet. Reggel első utunk a kádba vezetett. Nagyon rosszul volt csak feküdt. Még a tegnap éjszakánk is hasonló volt, de már nem ment fel ennyire a láza.

Voltunk orvosnál, igazából nem látszik egy kis torok pirosságon kívül semmi. Duzzadt a nyirokcsomója. Ma vittünk pisit  a laborba, remélem ez kimutat valamit. Kértem erősebb lázcsillapítót, kaptunk Antipyreticumot és cataflam cseppeket. Lehet ezért nincs láza, mert lehúzta  a gyulladást.

Ma korán kelt egész délelőtt hisztis volt, de legalább láza nincs. 11 körül ebéd nélkül elaludt a TV előtt, így átvittem lefeküdni. Remélem már nem lesz láza.

Szólj hozzá!

Címkék: betegség

A bejegyzés trackback címe:

https://domibaby.blog.hu/api/trackback/id/tr482120712

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása