HTML

Két örökmozgó mindennapjai

„Azért, mert szerettek, jöttem a világra,

Lettem új fény, csillag, szülők boldogsága.

Szeressetek mindig, igaz szeretettel:

A kincsetek vagyok: kicsi kincs, de ember!”

Bemutatkozás

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Üdvözöllek a blogomon!

Két imádnivaló kisfiamról írok mindenfélét...fejlődésükről,oviról,sütésről-főzésről, dackorszakról, nevelésről, gyerekprogramokról, játékról és sok minden másról.

A vesemedence tágulattal kapcsolatos kérdéseiteket a dorothy_f@freemail.hu email címen tehetitek fel, vagy csatlakozzatok a www.anyatanya.hu weboldalon a Heim Pál Urológia fórumhoz.

Naptár

Tik-tak

Gyermeknap az Eleven Parkban

2010.05.30. 21:03 :: dorothy84

Mára rossz időrt jósoltak, ezért fedett helyet kerestünk a gyereknap megünneplésére.

Reggel gyorsan összeszedtük a cuccunkat, és elindultunk az Eleven Parkba. 100 ágra sütött a nap, így csak akkor lettünk bitzosak abban, hogy jól döntöttünk, amikor láttuk, hogy Domkának fülig ér  a szája a játszóház láttán.

Óriási 4000nm-es területen ugrálóvárak, trambulinok, "dühöngők", csúszdák, és minden amire a mi kis elevenünknek szüksége van.

Már a bejáratnál van 3 trambulin, ahol a gyerekek derekára erősített kötél segítségével hatalmasakat tudnak ugrani.Dominak tetszett a dolog, de nem engedte a hevedert a derekára tenni, így ennek a kipróbálása a következő alkalomra maradt.

Mellette van egy tramblin, amin csak úgy szimplán lehet ugrálni, na ő inkább ezt választotta.

Aztán következett a baba játszó, kicsi ugrálóvárral, labdatengerrel, mini mászókával, csőcsúszdával. Itt épp ez a korosztály dühöngheti ki magát, és szerintem nagyon jól fejleszti is a mozgását. Vannak óriási szivacs építőkockák, libikókák, henger, és mindenféle gumi állat aminek a hátán lehet ugrálni.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Van több légvár, elektromos autók, és egy lövöldözős játék ahol puha labdákat kell ágyúból kilőni, de ez már a 4-5 éves és idősebb korosztálynak való.

Van egy óriási mászótorony, azt hittem Domi még ide sem mehet fel, de ő kérdés nélkül nekivágott a több méteres magasságnak. Az elején nagyon féltettem, de mire felmértem volna a veszélyeket, Domi már el is indult lefelé az óriási csúszdán.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A végén már nem volt nálam fényképező, pedig egy nagyon jó játékot találtunk, egy bobba ült Domi és egy lejtőn csúszott. Alatta görgők voltak, túlságosan nem gyorsult fel a bob, de nagyon élvezte. Én is lecsúsztam a fenekemen, hát no comment.:):):)

A gyereknapot a Régió játékáruházban zártuk, ahol megkapta az imádott "kikut"., vagyis az első kisvasutat. Thomas sínkészlet és egy elemmel működő mozdony. Délután fél 5-től lefekvésig ezzel játszott.

Én annnnnyira elfáradtam...

2 komment

Címkék: kirándulás gyerekprogram

A bejegyzés trackback címe:

https://domibaby.blog.hu/api/trackback/id/tr492043220

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dori3 2010.06.01. 10:12:52

Örülök, hogy ilyen jól szórakoztatok!
Én meg gyűjtöm az ötleteket, hogy télen majd hová viszem az aprónépet, mert akkor lesznek pont ilyen Domikorúak :-)
Boldog Gyereknapot!

Galagonya6 2010.06.02. 12:56:33

Már az ikresek.hu-n is ajánlotta valaki ezt a helyet, de nekünk eddig kimaradt. Viszont kedvet csináltál hozzá. Úgy látom pesti játszóházas viszonylatban igen családbarát az ára is.
süti beállítások módosítása