HTML

Két örökmozgó mindennapjai

„Azért, mert szerettek, jöttem a világra,

Lettem új fény, csillag, szülők boldogsága.

Szeressetek mindig, igaz szeretettel:

A kincsetek vagyok: kicsi kincs, de ember!”

Bemutatkozás

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Üdvözöllek a blogomon!

Két imádnivaló kisfiamról írok mindenfélét...fejlődésükről,oviról,sütésről-főzésről, dackorszakról, nevelésről, gyerekprogramokról, játékról és sok minden másról.

A vesemedence tágulattal kapcsolatos kérdéseiteket a dorothy_f@freemail.hu email címen tehetitek fel, vagy csatlakozzatok a www.anyatanya.hu weboldalon a Heim Pál Urológia fórumhoz.

Naptár

Tik-tak

Nem veled, rajtad!

2009.12.18. 13:21 :: dorothy84

A mi alvási problémáinkat már mindenki ismeri a doktornénink csak mosolyog rajta, a védőnőnk inkább nem szól semmit, jártunk alvásvizsgálaton, végighallgattunk sok tapasztalt ismerőst, a helyzetünk azonban, még ha javul is, de mondhatni változatlan.

7 hónapig következetesen igyekeztem Dominikot a kiságyba szoktatni, születésétől ide tettük le aludni, aztán ordított 9-kor, meg 10-kor aztán 11-kor, aztán evett, és aludt, és ivott és ordított, így ment ez 7! teljes hónapig. Én átjártam, és a nagykönyvben megírtak szerint megnyugtattam, visszaaludt, majd egy óra múlva újra kezdte.

8 hónap után feladtam, és átvittem a hálószobánkba, ahol nem mondom, hogy tökéletes lett a helyzet, de sokat javult. Érezte, hogy ott vagyunk, biztonságban van, és azt mondhatom, hogy apával mi is megszerettük ezeket a Dominikhoz bújós éjszakákat. Mostmár semmi kifogásunk, hogy velünk van, mi úgyis csak éjfél körül megyünk be a hálóba.

1 évesen szokott le az éjszakai evésről, mostmár 8-kor megiszik 2,5 dl tápszert, fél banánnal, és reggelig max. vizet kap. Néha ordít, de azért bírja 6-ig.

Így vannak jobb és rosszabb éjszakáink, de a kezdeti állapottal össze sem hasonlítható. 1x-2x sír, de nem vészes.

Újabban azzan próbálkozik ,hogy nem csak velem aludna, hanem inkább rajtam. Remek! Van már nagypárnája, szopipárnája, de ez nem elégíti ki, akkor is felül, és rámhajtja a fejét, így alszik. Történt tegnap este, hogy kicsi sírást hallottam, de nem tudtam bemenni, mert a konyhában ügyködtem, mire beértem már aludt, és a következő kép fogadott:

Nem volt kire feküdjön, beérte a szopipárnával. Rengetegszer alszik ülve, szerintem ez nem normális, de én is művelek álmomban furcsaságokat, valakire ütött ez a gyerek. Egyszer csak leszokik róla, és azt mondja amit a Marcika, hogy "tök ciki, aki az anyukájával alszik!" Hát még rajta!

 

Szólj hozzá!

Címkék: alvás

A bejegyzés trackback címe:

https://domibaby.blog.hu/api/trackback/id/tr611606636

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása