HTML

Két örökmozgó mindennapjai

„Azért, mert szerettek, jöttem a világra,

Lettem új fény, csillag, szülők boldogsága.

Szeressetek mindig, igaz szeretettel:

A kincsetek vagyok: kicsi kincs, de ember!”

Bemutatkozás

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Üdvözöllek a blogomon!

Két imádnivaló kisfiamról írok mindenfélét...fejlődésükről,oviról,sütésről-főzésről, dackorszakról, nevelésről, gyerekprogramokról, játékról és sok minden másról.

A vesemedence tágulattal kapcsolatos kérdéseiteket a dorothy_f@freemail.hu email címen tehetitek fel, vagy csatlakozzatok a www.anyatanya.hu weboldalon a Heim Pál Urológia fórumhoz.

Naptár

Tik-tak

Domi duma

2009.12.10. 19:44 :: dorothy84

Dominik rengeteget beszél-próbálkozik- de mire leírnám elfelejtem a vicces megnyilvánulásait.

Néhányat azért próbálok felidézni.

Mondom az apjának nem kell ide zenélő bili, jó a sima, majd megtapsoljuk a pisit és kakit zene helyett.

Ezt hallva Dominik már tapsol is, és mondja "kaka-kaka"

Igen-mondom a kaka, okos vagy! Erre megsimogatja a fejét.

:):):)

Apja megy el, bescsukja az ajtót, mondja Dominik: Pápá appa-appa!

Én: Igen, okos vagy, elment apa! Okos szó hallatán megsimogatja a saját fejét, majd mutogat rám. Odahajoltam, és az én fejemet is megsimogatta.

:):):)

Mosogattam, Dominik áll a konyhában, támaszkodik a konyhaszekrényhez. Rámnéz, mutatja a kezével, és mérgesen kiabálja: Tejeeee!Tejeee! (gyere, gyere)

:):):)

Anyuval sugdolóztunk, anyu épp valami "k" betűvel kezdődő szót mondott.

Dominik bekapcsolódott sutogva mondta, hogy "k-k" és hozzá valami halandzsa szöveget.

:):):)

folyt...

Szólj hozzá!

Címkék: duma

A bejegyzés trackback címe:

https://domibaby.blog.hu/api/trackback/id/tr221588922

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása