HTML

Két örökmozgó mindennapjai

„Azért, mert szerettek, jöttem a világra,

Lettem új fény, csillag, szülők boldogsága.

Szeressetek mindig, igaz szeretettel:

A kincsetek vagyok: kicsi kincs, de ember!”

Bemutatkozás

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Üdvözöllek a blogomon!

Két imádnivaló kisfiamról írok mindenfélét...fejlődésükről,oviról,sütésről-főzésről, dackorszakról, nevelésről, gyerekprogramokról, játékról és sok minden másról.

A vesemedence tágulattal kapcsolatos kérdéseiteket a dorothy_f@freemail.hu email címen tehetitek fel, vagy csatlakozzatok a www.anyatanya.hu weboldalon a Heim Pál Urológia fórumhoz.

Naptár

Tik-tak

Visszakaptam az igazi Dominiket...

2009.11.02. 10:02 :: dorothy84

már túl jó volt mintha nem is ő lenne. Most visszakatam a régi Dominiket. 4x ébredt, evett 4-kor, 7-kor, 8-kor...és 7-kor már ücsörgött, várta, hogy ébredjen a család többi tagja.

Már hiányzott.:):)

Van egy új kedvenc:

Hull a hó, hull a hó,

Mesebeli álom,

Télapó zúzmarát,

Fújdogál az ágon,

A kis nyúl didereg,

Megbújik a földön,

Nem baj, ha hull a hó,

Csak vadász ne jöjjön.

Parányi ökörszem,

Kuporog az ágon,

Vidáman csipogja:

Süt még nap a nyáron.

Már nagyon készülünk a hóesésre, a Télapóra, és a Karácsonyra! Tegnap előkerestem a mézeskalács kiszúrókat, díszítőket.

De legjobban a szombatot várjuk!1!1!1!1! Még annyi tennivaló van addig, hogy az első Domitorta tökéletesre sikerüljön.

Szólj hozzá!

Címkék: alvás mondókák dalok

A bejegyzés trackback címe:

https://domibaby.blog.hu/api/trackback/id/tr171492523

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása