HTML

Két örökmozgó mindennapjai

„Azért, mert szerettek, jöttem a világra,

Lettem új fény, csillag, szülők boldogsága.

Szeressetek mindig, igaz szeretettel:

A kincsetek vagyok: kicsi kincs, de ember!”

Bemutatkozás

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Üdvözöllek a blogomon!

Két imádnivaló kisfiamról írok mindenfélét...fejlődésükről,oviról,sütésről-főzésről, dackorszakról, nevelésről, gyerekprogramokról, játékról és sok minden másról.

A vesemedence tágulattal kapcsolatos kérdéseiteket a dorothy_f@freemail.hu email címen tehetitek fel, vagy csatlakozzatok a www.anyatanya.hu weboldalon a Heim Pál Urológia fórumhoz.

Naptár

Tik-tak

Béka, béka, brekeke...

2009.08.26. 17:33 :: dorothy84

Miután minden állat nálunk "kuku" már egy cseppet sem csodálkoztam, mikor a békát is kukura keresztelte Dominik. Ha mondom, hogy az nem kuku, hanem béka, akkor öszeráncolt szemöldökkel kiabálja, hogy kukukuku. Jóóóó akkor legyen kutya! Egy szép zöld kutya! Megmutattam neki, hogy mit mond a béka, és utánozza, brekeg ő is.

A kedvenc játéka, most a "fújja a szél a fákat.." kezdetű mondókára felemelt kézzel dölöngélni, és a végén várja, hogy mondjam "Reccs" Ilyenkor ő bólint egyet a fejével, lecsapjuk a karját, és mondja, hogy "Heee" Gondolom ez akar lenni a "Reccs!"

Reggel nagyon formában volt, bármit énekeltem a végén mondani kellett, hogy Reccs!, Ha nem mondtam, ő mutatta a kezével, és mondta, hogy "Heee, heee!"

 

Szólj hozzá!

Címkék: mit tud a baba

A bejegyzés trackback címe:

https://domibaby.blog.hu/api/trackback/id/tr41340209

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása