HTML

Két örökmozgó mindennapjai

„Azért, mert szerettek, jöttem a világra,

Lettem új fény, csillag, szülők boldogsága.

Szeressetek mindig, igaz szeretettel:

A kincsetek vagyok: kicsi kincs, de ember!”

Bemutatkozás

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Üdvözöllek a blogomon!

Két imádnivaló kisfiamról írok mindenfélét...fejlődésükről,oviról,sütésről-főzésről, dackorszakról, nevelésről, gyerekprogramokról, játékról és sok minden másról.

A vesemedence tágulattal kapcsolatos kérdéseiteket a dorothy_f@freemail.hu email címen tehetitek fel, vagy csatlakozzatok a www.anyatanya.hu weboldalon a Heim Pál Urológia fórumhoz.

Naptár

Tik-tak

Első Karácsonyunk

2009.08.10. 14:07 :: dorothy84

Egy akkori bejegyzés a naplómból: "Dominik 6 hetes, még mindig hulla fáradt vagyok, semmi kedvem a Karácsonyi hercehurcához."

Ezzel mindent el is árultam az első nagy ünnepünkről. Pedig nagyon vártam, de még a kezdeti nehézségekkel küzdöttünk, iszonyú fáradt voltam, a napok szinte összefolytak.

Domka az egész ünnepet jövés-menést ébren töltötte. Egész nap egy szemhunyást nem aludt. Estére persze teljesen kibukott. Nekem még a fát sem volt erőm díszíteni, szerencse, hogy Apa nálam lelkesebb volt. A családlátogatásból sem élveztem sokat, mert Dodo azt is végigordította. Még túl korai volt neki ez a nagy nyüzsgés.

Amikor otthon voltunk és csend volt a fát szívesen nézegette. Kapott nagyon aranyos játékokat, később ezek lettek a nagy kedvencek.

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: ünnepek

A bejegyzés trackback címe:

https://domibaby.blog.hu/api/trackback/id/tr511300378

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása