HTML

Két örökmozgó mindennapjai

„Azért, mert szerettek, jöttem a világra,

Lettem új fény, csillag, szülők boldogsága.

Szeressetek mindig, igaz szeretettel:

A kincsetek vagyok: kicsi kincs, de ember!”

Bemutatkozás

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Üdvözöllek a blogomon!

Két imádnivaló kisfiamról írok mindenfélét...fejlődésükről,oviról,sütésről-főzésről, dackorszakról, nevelésről, gyerekprogramokról, játékról és sok minden másról.

A vesemedence tágulattal kapcsolatos kérdéseiteket a dorothy_f@freemail.hu email címen tehetitek fel, vagy csatlakozzatok a www.anyatanya.hu weboldalon a Heim Pál Urológia fórumhoz.

Naptár

Tik-tak

Halllllll!!!!!

2012.03.02. 22:02 :: dorothy84

Infrázunk veszettül.:):):) Vannak helyzetek amikor elmarad, de mindig próbáljuk úgy alakítani a napunkat, hogy amikor infrázni kell akkor otthon legyünk.

A savó spontán is felszívódik, ha jól tudom, de a lényeg, hogy Domi hall! És "tökjól!" Ha csörög a telefon  a szobában, szélsebesen fut befelé. Hallja az utcáról beszűrődő zajokat, a tévé sem ordít már mifelénk. Boldogság ez anyai szívemnek:):) Nem mentem bele a fülfelszúrásba, bizonytalan voltam, de futottunk egy plusz kört. És megérte.

A hallásvizsgálat csak áprilisban lesz, de én biztos vagyok az eredményben.

Köszönjük, köszönjük!

 

Szólj hozzá!

Címkék: betegség

A bejegyzés trackback címe:

https://domibaby.blog.hu/api/trackback/id/tr414285324

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása