HTML

Két örökmozgó mindennapjai

„Azért, mert szerettek, jöttem a világra,

Lettem új fény, csillag, szülők boldogsága.

Szeressetek mindig, igaz szeretettel:

A kincsetek vagyok: kicsi kincs, de ember!”

Bemutatkozás

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Üdvözöllek a blogomon!

Két imádnivaló kisfiamról írok mindenfélét...fejlődésükről,oviról,sütésről-főzésről, dackorszakról, nevelésről, gyerekprogramokról, játékról és sok minden másról.

A vesemedence tágulattal kapcsolatos kérdéseiteket a dorothy_f@freemail.hu email címen tehetitek fel, vagy csatlakozzatok a www.anyatanya.hu weboldalon a Heim Pál Urológia fórumhoz.

Naptár

Tik-tak

Elkaptam:)

2012.03.02. 22:05 :: dorothy84

Nem is én lennék, ha Domitól nem kapom el ezt a rettenetes streptococcus fertőzést. Nem tudtam nyelni, lázas voltam és fájt a fülem. Imádlak óvoda! (bár állítólag nem ott kapta Domka, mert ott nem volt hasonló megbetegedés) Nem mertem bevenni semmit a szoptatás miatt, felhívtam az ügyeletet.

Azt mondták nem kaphatok antibiotikumot, mert szoptatok. Igyak kamillateát, melegítsem a fülemet, és egyek fagyit,az hűti a torkomat. Én nem vagyok orvos, de ezt a betegséget mióta gyógyítjuk fagyival?Meg most melegítsek és hűtsek??:) Az ügyelet volt az egyetlen reményem szombat délután. A torkom csupa pötty volt, rosszul voltam, nagyon fájt mindenem, alig tudtam a fiúkat ellátni. Nem hogy fagyit, a nyálamat sem tudtam lenyelni. Vasárnap mondtam lesz ami lesz, bemegyek az ügyeletre, és addig haza nem jövök, míg a fagyin kívül nem javasolnak valami használhatót.(jégkása:):):) Az ügyeletes orvos mondta a torkomra, hogy "Hűűha ez biztos fáj!" és felküldött a kórházba a gégészetre. Ott egy kedves,fiatal "doktorbácsi" fogadott aki közölte, hogy nem mer adni semmit, mert szoptatok. (Azt értse már meg valaki, hogy nem bírom megszoptatni a gyereket, ha nem adnak valamit!!!) Lapozgatta a szakirodalmat, majd nagy nehezen kiegyeztünk a Bioparox spay-ben, és nurofenben, ha nagyon szenvedek. Valamit segített, és végre eltelt a hétvége, hétfőn lementem a háziorvoshoz. Adott antibiotikumot, Aktil Duot, aminek már nagyon örültem,2 nap alatt jobb lett,de még le sem járt a kúra újra fáj a torkom. Csak mostmár a gyomrom is:):) Alakulunk, alakulunk...

Emellett állítólag szoptathatok, de az első napokban megcsappant a tejem rendesen, és a Dávid sem úgy szopott ahogy szokott, talán az anyatej ízén is változtathat. Már csak 3 nap...

Szólj hozzá!

Címkék: betegség

A bejegyzés trackback címe:

https://domibaby.blog.hu/api/trackback/id/tr74285327

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása