HTML

Két örökmozgó mindennapjai

„Azért, mert szerettek, jöttem a világra,

Lettem új fény, csillag, szülők boldogsága.

Szeressetek mindig, igaz szeretettel:

A kincsetek vagyok: kicsi kincs, de ember!”

Bemutatkozás

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Üdvözöllek a blogomon!

Két imádnivaló kisfiamról írok mindenfélét...fejlődésükről,oviról,sütésről-főzésről, dackorszakról, nevelésről, gyerekprogramokról, játékról és sok minden másról.

A vesemedence tágulattal kapcsolatos kérdéseiteket a dorothy_f@freemail.hu email címen tehetitek fel, vagy csatlakozzatok a www.anyatanya.hu weboldalon a Heim Pál Urológia fórumhoz.

Naptár

Tik-tak

Újra ovi

2012.02.15. 12:27 :: dorothy84

Tegnap a nagyfiam újra mehetett az oviba. Majdnem 3 hét kihagyás nagyon sok volt. 1x a múlt héten benéztünk,hogy kicsit felelevenítsük az ottani élményeket. Nem volt túl lelkes. És ma sem.

A tegnapi indulásnál már az ajtóban ordított. Gondoltam az első nap az oviban mindig nehéz ügy, ezért vigasztaltam, hogy milyen jó lesz a gyerekekkel játszani. Jött a sajnálkozó szomszédnéni, ő is megerősítette a dolgot. Majd  a gyerek közölte:

-Anya, én azért sírok, mert odacsuktad az ujjamat az ajtóhoz!!!!

-ÉÉÉÉnnnn???Ja, bocsi:D

Majd a ház előtt sikerült megrántanom a szánkót, a Domi fejen landolt, gondoltam inkább haza kéne menni és még aludni egy órát.

Az oviba gond nélkül bement, hála a dajkanéninek, csak délután volt egy kis sírás, mert felijedt. De akkor már a folyosón vártam, így volt kihez szaladnia.

Ma apa vitte. Nem sírt, remélem délután is jókedvűen ébred.

Szólj hozzá!

Címkék: óvoda

A bejegyzés trackback címe:

https://domibaby.blog.hu/api/trackback/id/tr504112875

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása