HTML

Két örökmozgó mindennapjai

„Azért, mert szerettek, jöttem a világra,

Lettem új fény, csillag, szülők boldogsága.

Szeressetek mindig, igaz szeretettel:

A kincsetek vagyok: kicsi kincs, de ember!”

Bemutatkozás

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Üdvözöllek a blogomon!

Két imádnivaló kisfiamról írok mindenfélét...fejlődésükről,oviról,sütésről-főzésről, dackorszakról, nevelésről, gyerekprogramokról, játékról és sok minden másról.

A vesemedence tágulattal kapcsolatos kérdéseiteket a dorothy_f@freemail.hu email címen tehetitek fel, vagy csatlakozzatok a www.anyatanya.hu weboldalon a Heim Pál Urológia fórumhoz.

Naptár

Tik-tak

Hamis krémes/kekszes krémes

2012.02.07. 21:33 :: dorothy84

Ki hogy hívja, mindenhogy egyszerű és finom. (Kivéve mikor Domi elfelejti mivel játszhat egy 3éves és a hűtő hőfokszabályzóját tekergeti, maximumra teszi és megfagy a krém a sütiben)

Andi konyháján találtam a receptet. Ez egy fantasztikus oldal, tele szuper receptekkel.

Sajnos fotózni elfelejtettem, de a recept tulajdonosa ezt megtette.

Hozzávalók:

1 cs. kocka alakú háztartási keksz

1,5 cs. vaníliás pudingpor -Én 2 csomaggal beletettem, mert utána mit kezdjek egy féllel:)

2 db tojás

7 evőkanál cukor

1 evőkanál liszt

12.5 dkg margarin

7,5 dl tej

fél csomag zselatin

 

Egy tepsi alját lelkes csemeténk kirakja keksszel.

A krémhez a pudingport, a zselatint, a tojások sárgáját, a cukrot, a lisztet egy kevés tejjel csomómentesre kikeverjük. Beleöntjük a tejbe és sűrűre főzzük. A tűzről levéve, addig amíg forró, belekeverjük a tojások felvert habját és beledaraboljuk a margarint.

a kekszre merjük óvatosan, és a tetejére még egy réteg kekszet pakolunk. Másnapra megpuhul és gyönyörűen lehet szeletelni.

 

Köszönjük az oldal szerkesztőjének ezt a sok csodát!

Szólj hozzá!

Címkék: recept

A bejegyzés trackback címe:

https://domibaby.blog.hu/api/trackback/id/tr804076502

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása