HTML

Két örökmozgó mindennapjai

„Azért, mert szerettek, jöttem a világra,

Lettem új fény, csillag, szülők boldogsága.

Szeressetek mindig, igaz szeretettel:

A kincsetek vagyok: kicsi kincs, de ember!”

Bemutatkozás

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Üdvözöllek a blogomon!

Két imádnivaló kisfiamról írok mindenfélét...fejlődésükről,oviról,sütésről-főzésről, dackorszakról, nevelésről, gyerekprogramokról, játékról és sok minden másról.

A vesemedence tágulattal kapcsolatos kérdéseiteket a dorothy_f@freemail.hu email címen tehetitek fel, vagy csatlakozzatok a www.anyatanya.hu weboldalon a Heim Pál Urológia fórumhoz.

Naptár

Tik-tak

Ovis Karácsony

2012.01.28. 22:24 :: dorothy84

Domi itthon előadott már mindent, hogy milyen verseket tanultak a Karácsonyi ünnepségre. Nagyon vártam, gondoltam tündérien fog szavalni, bekészültem kamerával és fényképezővel. Ott kezdődött a bibi, hogy úgy estünk be, mert kürtös kalácsot sütöttünk. Annyira elhúzódott a program, hogy rohannunk kellett az ünnepségre, és nem semmi kürikali vaníliás illatot húztunk magunk után. Nagy nehezen vadásztam neki, egy "kivasalhatatlan" kínai inget, és kb. a 3. gatya lett jó rá amit a nyakába kellett húzni, hogy ne lépjen a szárára Ezt is az ünnepség előtt egy nappal kipipáltuk. Aznap nem volt oviban, mert hőemelkedése volt, de most jött a hátsó rágófoga, gondoltam esetleg attól. Utólag kiderült nem attól. Baromi nyűgös volt, nem akart délben aludni,így a "Nem akarok" volt a leggyakoribb mondata.

Maga az ünnepség egy családi délután volt, nem a gyerekek adtak elő műsort, hanem a szülőkkel közösen állták körbe az adventi koszorút, énekeltek, szavaltak. Gondoltam kamerázok, mint a legtöbb anyuka, apuka. Na, itt jött a baj. Dominak bekattant az agya, hogy ő kamerázni akar és hisztizni kezdett, de én nem akartam odaadni, mert összetöri és nem is a műsorra figyel. Egy percre nem állt oda a többiekhez, csak rángatta a kamerát és hisztizett. Nekem forrt az agyam, legszívesebben kivittem volna helyre tenni, na de nem akartam fesztiválozni. Nem vettem róla tudomást,így csak duzzogott. Ritkán cseszi így fel az agyamat, de mikor kijöttünk az oviból már semmi baja nem volt, kitalálta, hogy menjünk haza és csináljak neki tarhonyát:) Bolond kölök!:)

Szólj hozzá!

Címkék: ünnepek óvoda

A bejegyzés trackback címe:

https://domibaby.blog.hu/api/trackback/id/tr63964603

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása