HTML

Két örökmozgó mindennapjai

„Azért, mert szerettek, jöttem a világra,

Lettem új fény, csillag, szülők boldogsága.

Szeressetek mindig, igaz szeretettel:

A kincsetek vagyok: kicsi kincs, de ember!”

Bemutatkozás

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Üdvözöllek a blogomon!

Két imádnivaló kisfiamról írok mindenfélét...fejlődésükről,oviról,sütésről-főzésről, dackorszakról, nevelésről, gyerekprogramokról, játékról és sok minden másról.

A vesemedence tágulattal kapcsolatos kérdéseiteket a dorothy_f@freemail.hu email címen tehetitek fel, vagy csatlakozzatok a www.anyatanya.hu weboldalon a Heim Pál Urológia fórumhoz.

Naptár

Tik-tak

Bonyodalmak

2012.01.22. 10:15 :: dorothy84

A felkar elakadás miatt Dávid jobb keze nem festett túl jól. Csak lógatta szegénykém maga mellett. Megvizsgálták és azt mondták idegi sérülése biztos nincs, csak valami húzódás. Egyáltalán nem voltam nyugodt és abban sem voltam biztos hogy a legjobb helyen vagyunk és senki nem mondta konkrétan, hogy a keze 100%-os lesz.

Ez még nem volt elég...este éreztem, hogy meleg a kis feje. ÁÁ gondoltam meleg van kint be is van takarva, tettem rá egy vékonyabb takarót. Csak meleg..csak meleg, gondoltam utánajárok. Beigazolódott...lázas volt. Bevitték éjszakára megfigyelni, amikor mentem be, hogy mi van vele,még majdnem le is cseszett a csecsemős, hogy nem gondolom, hogy kiviszem innen a gyereket, amikor lázas és hányt is. És ezt nekem honnan kéne tudnom? Hányt is? Engem erről ki tájékoztatott, és mit hány egy újszülött?? Még nem is szopizott, max a magzatvíz van a gyomrában, azt meg kibukják. Akkor bukott vagy hányt?? Na mindegy nem volt lelkierőm vitatkozni. Gondoltam én hülye a Dominál már megszívtam ezzel a kórházzal mit keresek már megint itt...

Oda vannak, hogy alacsony a császárok száma. Hát így lehet tartani, hogy az  ember lányával megszületnek egy 5 kilós gyereket, veszélyeztetve ezzel a babát és a mamát is.

Szóval visszatérve a Manóra antibiotikum kúrára ítélték. Amikor megláttam, hogy az a gyerekorvos az éjszakás aki a Dominál közölte velem, hogy menjek ki a kékfény mellől, mert a hangom csak felzaklatja a gyerekemet, gondoltam most egy rossz húzása lesz és megfojtom. De meglepően normális volt. Az osztály gyerekorvosa is egy kedves alapos doktornő volt,ő megtett mindent ami tőle telik. Csecsemős fronton is pozitív változások történtek az elmúlt 3 évben. Ugyanazok a csecsemősök, de valamiért jobb benyomást keltettek mint a Dominál. Azért a szívem mélyén most is átkívánkoztam a gyerekklinikára,mert Domkánál is itt éreztem igazán biztonságban magam.

Szörnyű 10 nap következett, senki nem mondott túl sokat, csak hogy Dávid valami fertőzést kapott, ettől a láz, és hogy magas a CRP-je. Szuper. Napokig kapta az antibigyót, de az eredménye hol jobb,hol rosszabb. Közölték,hogy laborhiba,és hogy menjek az igazgatóhoz reklamálni. Mi az hogy laborhiba??? Egy ilyen pici baba egészségéről van szó, és belefér a laborhiba???Dehogy megyek én reklamálni,max utálni fognak ennyit érek el vele,és ki tudja hány napig leszünk még ott. Egy hétig vártuk  a javulást, közben sárgult is, de ez a mi családunkban szintén nem ritkaság. Hétvégén egy idősebb gyerekorvos volt,az osztály régi gyerekorvosa,aki szintén mondta,hogy aa labor szórakozik,és szerinte a babának már semmi baja. Végül hétfő délután kaptunk egy olyan eredményt,amivel hazaengedtek minket.

Szólj hozzá!

Címkék: betegség születés

A bejegyzés trackback címe:

https://domibaby.blog.hu/api/trackback/id/tr203690678

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása