HTML

Két örökmozgó mindennapjai

„Azért, mert szerettek, jöttem a világra,

Lettem új fény, csillag, szülők boldogsága.

Szeressetek mindig, igaz szeretettel:

A kincsetek vagyok: kicsi kincs, de ember!”

Bemutatkozás

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Üdvözöllek a blogomon!

Két imádnivaló kisfiamról írok mindenfélét...fejlődésükről,oviról,sütésről-főzésről, dackorszakról, nevelésről, gyerekprogramokról, játékról és sok minden másról.

A vesemedence tágulattal kapcsolatos kérdéseiteket a dorothy_f@freemail.hu email címen tehetitek fel, vagy csatlakozzatok a www.anyatanya.hu weboldalon a Heim Pál Urológia fórumhoz.

Naptár

Tik-tak

Dávid születése

2012.01.20. 12:06 :: dorothy84

Valahogy így néztem ki az utolsó napokban:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Egészen szeptember 9-ig amikor berendeltek a kórházba vizsgálatra (indításra) mert már a 41.hetet töltöttem. Az orvosom is épp ügyeletes volt, így nem volt kétséges, hogy még ma szülünk. Bár ezt ott a váróban unatkozva nehezen képzeltem el, hogy ma otthagyom ezt a hatalmas hasat, és a Dáviddal a karomban ücsörgök pár óra múlva. Megvizsgáltak, és mondták, hogy jó is hogy jöttem, mert 2 ujjnyira nyitva a méhszáj. Szükséges előkészületek, burokrepesztés és indul a mandula.

Én már az utolsó napokban is éreztem, hogy valami nem olyan mint a Domival. Fájt mindenem, vizesedtem, alig kaptam levegőt. Bepróbálkoztam az orvosomnál a császárral még a szülés előtt. Nem tudom miért, valami belső inditatásból.Persze ő mondta,hogy felejtsem el.

A burokrepesztés után még szörnyebb lett a helyzet, ahogy a Dávid lejjebb jött, mintha egy követ kötöttek volna a derekamra.

Én ezután már nem sokra emlékszem, csak hogy tolták az oxitocint az tuti, mert a fájások megsokszorozódtak, és nagyon hamar kitágultam. A CTG állandóan csipogott, mondta a Laci, hogy nem tudja mit ír ki, de valami nagyon magas számot, talán 170-et, ha jól láttam még abban a helyzetben szemüveg nélkül. Mint utólag kiderült a Dávid pulzusa volt magas, ezért is turbózták fel az eseményeket, csak ezt ott abban a helyzetben nem kötötték az orromra. Talán jobb is...

Aztán végre megtudtam mi az a tolófájás,mert én a Dominál ilyet nem éreztem. Azt hittem már sínen vagyunk,amikor egyszer csak az addig nyugodt,halk szavú szülésznőm elkezdett kikiabálni a folyosóra,hogy jöjjön XY,mert elakadt a válla és hívjanak gyerekorvost!! Na itt nálam leszállt a lila köd és semmire nem emlékszem,csak hogy valakik jöttek,valamit csináltak és egyszer csak a Dávid sírt,de már tőlem fél méterre a mérlegen. Hogy hogy került oda, ki jött be, ki szedte ki,arról fogalmam sincs.

Kérdeztem,hogy mi a baj vele. Mondták,hogy hatalmas baba 4900g és 61cm. Na,akkor ezt éreztem,hogy óriási baba,de itt van épen,egészségesen,és ez a lényeg.

 

Szólj hozzá!

Címkék: születés

A bejegyzés trackback címe:

https://domibaby.blog.hu/api/trackback/id/tr773593801

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása