HTML

Két örökmozgó mindennapjai

„Azért, mert szerettek, jöttem a világra,

Lettem új fény, csillag, szülők boldogsága.

Szeressetek mindig, igaz szeretettel:

A kincsetek vagyok: kicsi kincs, de ember!”

Bemutatkozás

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Üdvözöllek a blogomon!

Két imádnivaló kisfiamról írok mindenfélét...fejlődésükről,oviról,sütésről-főzésről, dackorszakról, nevelésről, gyerekprogramokról, játékról és sok minden másról.

A vesemedence tágulattal kapcsolatos kérdéseiteket a dorothy_f@freemail.hu email címen tehetitek fel, vagy csatlakozzatok a www.anyatanya.hu weboldalon a Heim Pál Urológia fórumhoz.

Naptár

Tik-tak

Tesóváró

2011.06.19. 23:23 :: dorothy84

 

Sokat beszélgetünk Dávid érkezéséről. Nem akarom túlbonyolitani, és ráerőlteni sem a "szeretjük a tündéri kistesó"gondolatát, nem kábitom, hogy amikor megszületik milyen jókat fogtok játszani együtt. Elmondtam már sokmindent, hogy milyen egy kisbaba, hol lakik most, mit fog csinálni,és azzal a gondolattal is játszunk, hogy nekem pár napra kórházba kell mennem.

A babakocsi tolást már nagyon várja, és szerintem a csörgőkkel többet fog játszani, mint a saját játékaival.

Sokat kérdez, de azt, hogy most mit keres bennem egy baba nem érti, már nem is nagyon akarom mondogatni, ha nem hozza szóba.

Még  a szoptatástnem tudom hogy fogja fogadni, szerintem ez totál kiveri nála  a biztit.

Azt hiszi, ha melleim között kotorászik, akkor belát a hasamba, és meglátja a kistesót, már meg is állapitotta, hogy nem kell doktorbácsihoz menni, ott kifér a tesó.

Azt is mondta, hogy aludni fog vele, és megmutatta, hogy melyik a kisbabáknak valócumi, azt odaadja a Dávidnak.

Még 2 hónap, már nagyon várjuk....

Szólj hozzá!

Címkék: kistesó

A bejegyzés trackback címe:

https://domibaby.blog.hu/api/trackback/id/tr422998894

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása