HTML

Két örökmozgó mindennapjai

„Azért, mert szerettek, jöttem a világra,

Lettem új fény, csillag, szülők boldogsága.

Szeressetek mindig, igaz szeretettel:

A kincsetek vagyok: kicsi kincs, de ember!”

Bemutatkozás

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Üdvözöllek a blogomon!

Két imádnivaló kisfiamról írok mindenfélét...fejlődésükről,oviról,sütésről-főzésről, dackorszakról, nevelésről, gyerekprogramokról, játékról és sok minden másról.

A vesemedence tágulattal kapcsolatos kérdéseiteket a dorothy_f@freemail.hu email címen tehetitek fel, vagy csatlakozzatok a www.anyatanya.hu weboldalon a Heim Pál Urológia fórumhoz.

Naptár

Tik-tak

12.hét

2011.02.26. 20:46 :: dorothy84

Megvolt a 12. heti vizsgálat, genetikai szűrés, stb.

Nagy lelkesen, egy teleírt kiskönyvel érkeztem, néztek is nagyot, mert elvileg ezt (újabban) a 12. hét után állítják ki, és ekkor adják a beutalókat vérvételre, diabetológiára, EKG-ra. Én már a fogászaton is túl vagyok, végigjártam a háziorvost, az összes kötelező vizsgálatot, és beszerezem a következő  beutalókat is.. Nem hagyunk semmit az utolsó percre.

Pocakbaba, jól van, gyönyörűnek mondták a genetikán, mert minden eredménye tökéletes.

Az ülőmagassága 6,2 cm, a nyakiredő 1,9, látszik az orrcsont, és talán egy icipici kuki is a lába között, de ez még csak feltételezés.

Hallottuk a szívét, és megnézték az összes belső szervét.

 

Szólj hozzá!

Címkék: kistesó

A bejegyzés trackback címe:

https://domibaby.blog.hu/api/trackback/id/tr812693416

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása