HTML

Két örökmozgó mindennapjai

„Azért, mert szerettek, jöttem a világra,

Lettem új fény, csillag, szülők boldogsága.

Szeressetek mindig, igaz szeretettel:

A kincsetek vagyok: kicsi kincs, de ember!”

Bemutatkozás

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Üdvözöllek a blogomon!

Két imádnivaló kisfiamról írok mindenfélét...fejlődésükről,oviról,sütésről-főzésről, dackorszakról, nevelésről, gyerekprogramokról, játékról és sok minden másról.

A vesemedence tágulattal kapcsolatos kérdéseiteket a dorothy_f@freemail.hu email címen tehetitek fel, vagy csatlakozzatok a www.anyatanya.hu weboldalon a Heim Pál Urológia fórumhoz.

Naptár

Tik-tak

Napi aranyköpés

2010.11.22. 16:00 :: dorothy84

A reggelt még pizsiben festéssel kezdjük (amikor nekem ezer a dolgom, a hajam szénakazal, éhes vagyok,és dokihoz, meg tornára kéne menni, meg hát a pizsit sem kellene összefestékezni)

Mutatom Dominak, hogy festek egy macit.

-Anya fessél békát!

Odafestettem a maci mellé.

-Elugrik a béka!!! -kiabál rám.

-Miért?-kérdezem

-Fél a macitól!!!!:):):)

Szólj hozzá!

Címkék: duma

A bejegyzés trackback címe:

https://domibaby.blog.hu/api/trackback/id/tr602465747

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása