HTML

Két örökmozgó mindennapjai

„Azért, mert szerettek, jöttem a világra,

Lettem új fény, csillag, szülők boldogsága.

Szeressetek mindig, igaz szeretettel:

A kincsetek vagyok: kicsi kincs, de ember!”

Bemutatkozás

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Üdvözöllek a blogomon!

Két imádnivaló kisfiamról írok mindenfélét...fejlődésükről,oviról,sütésről-főzésről, dackorszakról, nevelésről, gyerekprogramokról, játékról és sok minden másról.

A vesemedence tágulattal kapcsolatos kérdéseiteket a dorothy_f@freemail.hu email címen tehetitek fel, vagy csatlakozzatok a www.anyatanya.hu weboldalon a Heim Pál Urológia fórumhoz.

Naptár

Tik-tak

Ekcémánkról

2010.11.17. 22:27 :: dorothy84

Szörnyű, kiborít,csúnya és viszket. Így tudnám összefoglalni.

Domi bal szeme alatt 12 hetesen lett először ekcémás. Ez közvetlenül a műtét után volt, betudtuk az antibiotikumnak, és a kórházi lepedőnek.

Aztán többször jelentkezett ugyanezen a ponton. A Heim Pálban első alkalommal Locoid-H-t kaptunk, majd a következő alkalommal mikor hiába kentem Locoiddal egy helyi bőrgyógyász Advantant adott. Elmúlt tőle. Mikor újra  aHP-ba vittem, erőltették a Locoidot, hiába mondtam, hogy nekünk nem segít. Azt tanácsolták, akkor kenjem 2x és zsírozzak alá, gyógyszertári ápolóval. Megtettem, egyre csúnyább lett. Melegre kivörösödik, és a poros dolgok is irritálják. Most egy Linola Fett nevű kenőcsöt javasoltak, végre nem szteroidos, és recept nélkül kapható. Enyhíti a bőrpírt, és nem is viszket. Mivel ápoljuk is bőrzsírzóval, így szebbnek tűnik. Hát itt tartunk most...

Szólj hozzá!

Címkék: betegség

A bejegyzés trackback címe:

https://domibaby.blog.hu/api/trackback/id/tr582456064

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása