HTML

Két örökmozgó mindennapjai

„Azért, mert szerettek, jöttem a világra,

Lettem új fény, csillag, szülők boldogsága.

Szeressetek mindig, igaz szeretettel:

A kincsetek vagyok: kicsi kincs, de ember!”

Bemutatkozás

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Üdvözöllek a blogomon!

Két imádnivaló kisfiamról írok mindenfélét...fejlődésükről,oviról,sütésről-főzésről, dackorszakról, nevelésről, gyerekprogramokról, játékról és sok minden másról.

A vesemedence tágulattal kapcsolatos kérdéseiteket a dorothy_f@freemail.hu email címen tehetitek fel, vagy csatlakozzatok a www.anyatanya.hu weboldalon a Heim Pál Urológia fórumhoz.

Naptár

Tik-tak

Ő mondta...

2010.09.22. 14:55 :: dorothy84

Mostanában fürdés után az a téma, hogy ki fiú és ki lány.

Szóba kerül, hogy mi van anyának?

Domi:Nuni!

Én: És a Dominak?

Domi: Keze!!!:):)

 

Bekakil:

Mondom bekakiltál, és tuti a pizsid is szaros! (elnézést  a kif.-ért)

Válasz: A pizsim is saros!

Pékségben:

Egy hölgy mögöttünk telefonál (kicsit hangosan)

Domi: Néni hangos! (szoktam neki mondani, hogy nem kell annyira hangosan beszélnie a boltban) Hát ennyi akkor a felnőttek is legyenek jólneveltek:):)

Mama kérdezi Domit: Mit hozzak holnap neked, kisfiam!

D: tojtát! (tortát) Helyes, épp erre gondoltam én is:):), de azért a mégsem lehetek pofátlan:):) Neki meg jól áll:)

Szólj hozzá!

Címkék: duma

A bejegyzés trackback címe:

https://domibaby.blog.hu/api/trackback/id/tr602315305

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása