HTML

Két örökmozgó mindennapjai

„Azért, mert szerettek, jöttem a világra,

Lettem új fény, csillag, szülők boldogsága.

Szeressetek mindig, igaz szeretettel:

A kincsetek vagyok: kicsi kincs, de ember!”

Bemutatkozás

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Üdvözöllek a blogomon!

Két imádnivaló kisfiamról írok mindenfélét...fejlődésükről,oviról,sütésről-főzésről, dackorszakról, nevelésről, gyerekprogramokról, játékról és sok minden másról.

A vesemedence tágulattal kapcsolatos kérdéseiteket a dorothy_f@freemail.hu email címen tehetitek fel, vagy csatlakozzatok a www.anyatanya.hu weboldalon a Heim Pál Urológia fórumhoz.

Naptár

Tik-tak

Vágunk, ragasztunk, összeillesztünk!

2010.09.18. 15:10 :: dorothy84

Domi nem az a nyugodtan rajzolgatós fajta, ezért találok ki neki érdekességeket, mint az ujjfestés, és ezért egészítem ki a rajzait felimerhető alagzatokra, hátha a sikerélmény meghozza a kedvét.

Nem túl aprólékos gyermek, a fa puzzlet is inkább csak a tetejére dobja, mint hogy beillessze. Max. egyszer megcsinálja, de ha újra kiszedem őket, feláll és otthagy.

A Legoval imád játszani, de anya építsen, ő meg majd a kész dolgokkal játszik( lefekteti az emberkéket, autóba teszi őket, de a kockák nem érdeklik.)

Ezért találok ki néhány játékot, ami ezt a területet fejleszti.

Vágok színes papírból autót, külön a kereket és magát az autót, almákat, fatörzset és lombkoronát, napocskát és sugarakat. Ezeket kell összeilleszteni egy fehér lapon.

Mostanában érdekli, hogy mi milyen színű, és a formákat is kezdi felismerni (kokka, csillag, kiraka vagyis kocka, csillag, karika) Vágtam színes papírból 4szöget, kört, 3szöget, olyan színekből amit ismer (piros, sárga, zöld, kék) Mindegyikből kettőt. Ráragasztottam egy lapra az egyik példányt, és a párját rá kell tenni a tetejére. Bonyolult még neki, ezért kivágtam 3 nap különböző színű kört, így ezt könyebb felismerni hova való. A következő négy egyforma színű alagzat lesz. Kiváncsi vagyok mit szól hozzá. Kicsit leírva bonyolult, majd lefényképezem, hátha valaki kipróbálná.

Azt, hogy ismert szín, enm úgy kell elképzelni, hogy felismeri a színeket, csak ezeket használjuk a leggyakrabban, és néha felismeri, de inkább csak memorizálta, hogy az adott dolog milyen színű (kacsa-sárga), ha átfesteném pirosra is sárgát mondana.

Az elsőt Domi elnevezte Pisti bácsinak:) Hozzáteszem nem vagyok rajzművész, ez itt látszik is:) Szóval "Pisti bácsi lényege, hogy kivágtam gy fejet, külön a hajat, a szemeket, egy orrot, és száját. Dominak az"üres fejre" kell ráilleszteni ezeket. Sikerül.

Alatta egy almafa: Szintén külön kivágtam színes papírból a törzset, lombot, és almákat. A fát összerakom és már jön is rádobálniaz almákat.

A 3. ugyanezen elven egy autó, az ablakot és a kerekeket kell beilleszteni.

Alatta 3 színű kör egy paírra ragasztva, plusz külön ugyanezek a körök. A helyes színre ügyin rárakja, bár elsőre nem érdekelte. Az utolsó még bonyolult, itt színek és formák alapján is kell rakni.

Szólj hozzá!

Címkék: játék

A bejegyzés trackback címe:

https://domibaby.blog.hu/api/trackback/id/tr1002305507

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása