HTML

Két örökmozgó mindennapjai

„Azért, mert szerettek, jöttem a világra,

Lettem új fény, csillag, szülők boldogsága.

Szeressetek mindig, igaz szeretettel:

A kincsetek vagyok: kicsi kincs, de ember!”

Bemutatkozás

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Üdvözöllek a blogomon!

Két imádnivaló kisfiamról írok mindenfélét...fejlődésükről,oviról,sütésről-főzésről, dackorszakról, nevelésről, gyerekprogramokról, játékról és sok minden másról.

A vesemedence tágulattal kapcsolatos kérdéseiteket a dorothy_f@freemail.hu email címen tehetitek fel, vagy csatlakozzatok a www.anyatanya.hu weboldalon a Heim Pál Urológia fórumhoz.

Naptár

Tik-tak

Ez megint mi???? folyt....

2010.09.17. 13:23 :: dorothy84

Még mindig nem tudom mi lehet velünk. Dominak indult egy nem túl durva hasmenéssel. Másnap én követtem, egész nap hányingerem volt, alig bírtam megmozdulni.

Első gondolatom,hogy valamit "benyaltunk" elég sokat macskáztunk az elmúlt napokban, ők meg ugye jó kis baci források.

Domkának tegnap már nem volt baja, de egész nap a szájában turkál, és folyik a nyála is.Éjjel pedig elég nyugtalan...

Szerintem az ő baja nem függ össze az enyémmel, csak véletlen egybeesés. Nálam gyomorrontás lehetett, neki a foga. Remélem!

Szólj hozzá!

Címkék: betegség

A bejegyzés trackback címe:

https://domibaby.blog.hu/api/trackback/id/tr532303051

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása