HTML

Két örökmozgó mindennapjai

„Azért, mert szerettek, jöttem a világra,

Lettem új fény, csillag, szülők boldogsága.

Szeressetek mindig, igaz szeretettel:

A kincsetek vagyok: kicsi kincs, de ember!”

Bemutatkozás

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Üdvözöllek a blogomon!

Két imádnivaló kisfiamról írok mindenfélét...fejlődésükről,oviról,sütésről-főzésről, dackorszakról, nevelésről, gyerekprogramokról, játékról és sok minden másról.

A vesemedence tágulattal kapcsolatos kérdéseiteket a dorothy_f@freemail.hu email címen tehetitek fel, vagy csatlakozzatok a www.anyatanya.hu weboldalon a Heim Pál Urológia fórumhoz.

Naptár

Tik-tak

"ragzunk"

2010.08.16. 15:07 :: dorothy84

Ha mászik valamire azt mondja magának: Leesel!

Ha cumi leesik, akkor leesett.

Ha valami több, néha mondja már, hogy fiúk, autók. De a repülőknek mondd, hogy jöjjenek vissza, arra azt mondta "visszak":)!

Tud néhány elelntétet, hideg-meleg, pici-nagy!

Mondja a tejre:ide! 

Kérdezem adjam ide?

IDEEE! FOJÓ! Segített, megmonta az ellentétét!

Felmászott egy magas csúszdára, azt mondja pici! Mondom az nagy! Akkor javította magát, hogy nagy!

Mondja nekem, hogy pici anya, pici apa!

Reggel cumival a szájában szalad hozzám: Bocsi! 

-Bocsi?

-Boci búúúúú

-Bementem és a tévében tehenek voltak!

Ha leejt valamit, vagy megbotlik, azt mondja :"Bocsi"

1 komment

Címkék: duma

A bejegyzés trackback címe:

https://domibaby.blog.hu/api/trackback/id/tr222225647

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Galagonya6 2010.08.25. 00:01:14

Ügyes!!! Én meg irigy-irigy.
süti beállítások módosítása