HTML

Két örökmozgó mindennapjai

„Azért, mert szerettek, jöttem a világra,

Lettem új fény, csillag, szülők boldogsága.

Szeressetek mindig, igaz szeretettel:

A kincsetek vagyok: kicsi kincs, de ember!”

Bemutatkozás

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Üdvözöllek a blogomon!

Két imádnivaló kisfiamról írok mindenfélét...fejlődésükről,oviról,sütésről-főzésről, dackorszakról, nevelésről, gyerekprogramokról, játékról és sok minden másról.

A vesemedence tágulattal kapcsolatos kérdéseiteket a dorothy_f@freemail.hu email címen tehetitek fel, vagy csatlakozzatok a www.anyatanya.hu weboldalon a Heim Pál Urológia fórumhoz.

Naptár

Tik-tak

Dédike 80 éves

2010.07.23. 22:11 :: dorothy84

Ma van Domi dédijének az én nagymamámnak a 80. születésnapja. Éljen sokáig!!!

Péntek délután titokban összejött a család apraja-nagyja, hogy felköszöntsük a dédikét. Papa a gyerekeknek szervezett egy kicsit elfuserált bohócot, így ők tök jól elvoltak a lufijaikkal, és egyéb dolgaikkal.

Domi baby odafelé úton kibukott, mivel délben nem aludt. A mamánál húzta volna a lóbőrt estig, de felébresztetem, mert nem akartam, hogy éjfélkor lepkehálóval kelljen levadászni. Lett is egy síró ordító gyerekem, aki félt a bohóctól, kapaszkodott a nyakamba, és azt sírta "a bácsi, a bácsi, a bácsi!" És mutogatott a bohócra. Ha ő már nem volt ott, de én a bohóccal beszélgettem, megint rázendített, félt, hogy engem is bántani fog.

Mindemellett ismét jót ettünk, jót ittunk, és a dédit is sikerült lefárasztani meglepni. A nagyok fürödtek, Domka szerencsére nem, semmi kedvem nem volt bemenni a medencébe, de neki sem.

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: ünnepek

A bejegyzés trackback címe:

https://domibaby.blog.hu/api/trackback/id/tr612171926

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása