HTML

Két örökmozgó mindennapjai

„Azért, mert szerettek, jöttem a világra,

Lettem új fény, csillag, szülők boldogsága.

Szeressetek mindig, igaz szeretettel:

A kincsetek vagyok: kicsi kincs, de ember!”

Bemutatkozás

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Üdvözöllek a blogomon!

Két imádnivaló kisfiamról írok mindenfélét...fejlődésükről,oviról,sütésről-főzésről, dackorszakról, nevelésről, gyerekprogramokról, játékról és sok minden másról.

A vesemedence tágulattal kapcsolatos kérdéseiteket a dorothy_f@freemail.hu email címen tehetitek fel, vagy csatlakozzatok a www.anyatanya.hu weboldalon a Heim Pál Urológia fórumhoz.

Naptár

Tik-tak

Játék

2010.07.20. 16:46 :: dorothy84

Nagyon szeretnék már Domival kreatív dolgokat csinálni, ő még nem vesz benne aktívan részt, de figyeli anya mit alkot.

Vettem neki ujjfestéket, én festettem a papírra, ő először a hasára, majd az ajtóra kente az egyébként lemosható festéket.

Gyurmázunk is, tetszenek neki amiket csinálok, de játszani szeretne a gyurmafigurákkal amik ettől szétesnek. Ő még csak kígyóval és csigabigával próbálkozik.

Reklám újságból vágtam ki képeket( kismotor, cica, túrórudi), és megengedtem, hogy ragasztgassa fehér lapra. Hajtogattam leporellót, erre is rasztottunk, így könyvecskeként nézegetheti.

Max 10 percre kötik le ezek a dolgok, de minél nagyobb annál több időt szeretnék tölteni ilyesmivel.

Ma próbáljuk ki azt  a kifestőt, aminél csak a vizes ecsetet kell húzni a lapon és színes lesz. Kiváncsi vagyok érdekli-e. Ha rajzolok azt mindig figyeli, és kicsit belefirkál.

Szólj hozzá!

Címkék: játék

A bejegyzés trackback címe:

https://domibaby.blog.hu/api/trackback/id/tr902164073

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása