HTML

Két örökmozgó mindennapjai

„Azért, mert szerettek, jöttem a világra,

Lettem új fény, csillag, szülők boldogsága.

Szeressetek mindig, igaz szeretettel:

A kincsetek vagyok: kicsi kincs, de ember!”

Bemutatkozás

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Üdvözöllek a blogomon!

Két imádnivaló kisfiamról írok mindenfélét...fejlődésükről,oviról,sütésről-főzésről, dackorszakról, nevelésről, gyerekprogramokról, játékról és sok minden másról.

A vesemedence tágulattal kapcsolatos kérdéseiteket a dorothy_f@freemail.hu email címen tehetitek fel, vagy csatlakozzatok a www.anyatanya.hu weboldalon a Heim Pál Urológia fórumhoz.

Naptár

Tik-tak

Bio Domi

2010.06.19. 22:20 :: dorothy84

Nem vagyok az a "gyerek csak biot, semmi édesség" gondolkodású anyuka, sőt ha bárhol megkínálják édességgel, cukorral, szörppel megengedem neki, hogy elfogyassza, de amit én veszek, és  a hétköznapokban adok neki, azt szeretem megválogatni.

Kijárunk a piacra is friss zöldségért, gyümölcsért, és van nálunk egy kis biobolt, ahol nagyon jó cuccokra bukkantam. A DM-ben és az intersparban is vannak neki való dolgok, és ha az elejétől ezt kapja egy gyerek, szerintem nem fogja igényelni a szörpöket, csokikat.

Egyébként sem egy nagy evő, mi lenne ha még édességgel tömné magát...egy szerencsém van, hogy a zöldséget, gyümölcsöt nagyon szereti, és a barna kenyeret is.

Lehet kapni szendvicskrém port, a legfinomabb a zabkorpás, fűszerek vannak benne, margarinnal kikeverve kenyérre kenhető. Egy zacskó kb. 300Ft, és nagyon sokáig elég, krumplipürét is lehet ízesíteni vele, vagy a saláta öntetet.

Sűrítésre a kukoricakeményítőt, vagy a zabpelyliszt. Már lovak leszünk a sok zabtól:):)

Kakaó helyett kap Karob port, ami szentjánoskenyérmag alapú kakaó helyettesítő. Az íze nagyon hasonló, de nem azonos. Aki a bűnrossz tápszert megissza, szerintem annak ez is megfelel:):) Nincs benne cukor és koffein.

Nyírfacukorral édesítünk. Nem rontja a fogakat, nem hízlal és nem emeli drasztikusan a vércukorszintet. Az íze semmiben nem különbözik a cukorétól, csak kicsit drága. Ízesíteni kávéba, teába, Dominak édesíteni jó, de 250g 1000Ft körül van, így azért sütésre nem használom.

Domka általában vizet kap, de ha tea akkor gyerek gyümölcstea. Ez bio, és csipkebogyó, hibiszkusz, narancshéj, van benne. Nagyon finom. Ezt csak reggelire(ha reggelizett, vagyis sokáig tart egy doboz) A Hippet nem adom, mert tiszta cukor és túl piros...gyanítom valami színezőanyagtól, bár a honlapjukon azt olvastam, hogy nincs benne. Én elhiszem:)

Rágcsálni a kölesgolyó a sláger, de most rákapott a mazsolára. Kap pár szemet, és vagy fél órát rakosgatja, eszegeti. Lehet kipróbálok más aszaltgyümit is.

Szólj hozzá!

Címkék: legjobbat a babának kajaügyek

A bejegyzés trackback címe:

https://domibaby.blog.hu/api/trackback/id/tr582094529

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása