HTML

Két örökmozgó mindennapjai

„Azért, mert szerettek, jöttem a világra,

Lettem új fény, csillag, szülők boldogsága.

Szeressetek mindig, igaz szeretettel:

A kincsetek vagyok: kicsi kincs, de ember!”

Bemutatkozás

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Üdvözöllek a blogomon!

Két imádnivaló kisfiamról írok mindenfélét...fejlődésükről,oviról,sütésről-főzésről, dackorszakról, nevelésről, gyerekprogramokról, játékról és sok minden másról.

A vesemedence tágulattal kapcsolatos kérdéseiteket a dorothy_f@freemail.hu email címen tehetitek fel, vagy csatlakozzatok a www.anyatanya.hu weboldalon a Heim Pál Urológia fórumhoz.

Naptár

Tik-tak

Cipő ügy

2010.06.05. 22:03 :: dorothy84

Domi lábára mindig kényesen ügyeltem, mégis befelé döl a bokája. Eddig is jó minőségű cipőket hordott, de lehet, hogy nem a neki megfelelő márkát választottuk, esetleg egyszerűen adottság, mert nekem is elég béna lábam van:):):)

Teljesen puhatalpú cipőkben kedett el totyogni, majd elefanten cipőket vettünk neki a Deichmannban. Nagyon puha, bőr, a talpát szinte félbe lehet hajtani, a sarkát tartja, és nincs benne harántemelő, vagy eyéb betét, hagyja a pici lábakat magától fejlődni. Ezt, annyira imádtam, hogy egymás után két méretünk is volt.

Most kipróbáltuk a szintén Deichmannos Baren Schuhe cipőket és van edzőcipője is ami csak a divat miatt, hogy melegítőhöz, sportos ruhához tudjak valamit ráadni, de ez egyáltalán nem egészséges.

Most tanácstalan voltam, hogy  milyen szandit vegyek nyárra, és a Falcon mellett döntöttem. Furcsa neki a kemény talp és a nyitott orr, de hátulról látom, hogy szépen tartja a lábát, és nem dől befelé. Tegnap még az elefanten volt rajta abban kicsit dőlt.(egészséges lábú gyerekre még mindig inkább az elefantent adnám)

A dokinéni is nézte Domka lábát ő is csak azt mondta, hogy a bokája dől, de nem csámpás, és a láboltozata is megfelelő, egy ilyen kis babának, még nem alakult ki ezért olyan kis telitalpasak.

Szólj hozzá!

Címkék: legjobbat a babának

A bejegyzés trackback címe:

https://domibaby.blog.hu/api/trackback/id/tr652059392

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása