HTML

Két örökmozgó mindennapjai

„Azért, mert szerettek, jöttem a világra,

Lettem új fény, csillag, szülők boldogsága.

Szeressetek mindig, igaz szeretettel:

A kincsetek vagyok: kicsi kincs, de ember!”

Bemutatkozás

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Üdvözöllek a blogomon!

Két imádnivaló kisfiamról írok mindenfélét...fejlődésükről,oviról,sütésről-főzésről, dackorszakról, nevelésről, gyerekprogramokról, játékról és sok minden másról.

A vesemedence tágulattal kapcsolatos kérdéseiteket a dorothy_f@freemail.hu email címen tehetitek fel, vagy csatlakozzatok a www.anyatanya.hu weboldalon a Heim Pál Urológia fórumhoz.

Naptár

Tik-tak

Kis pösze

2010.05.19. 13:35 :: dorothy84

Új szavalat tanult Domi, de amit én mondok azt mindig utánam mondja, csak nem mindent használ.

tészta, husi, krumpli, bótba(boltba) Nem mintha enné ezeket, de legalább a nevét ismeri.

A buszt már szépen mondja, de a "Sz" nagyon kis pösze, kidugja a nyelvét hozzá.

kiku a thomas, sziszi az orrszívó, kagün a traktor.

Egy könyvben a páva  a kedvence, mondja hogy pááávaaa, a bárányra meg, hogy bábá.

Apa újabban Apu, vagy Apó. Én maradtam Ányá!

Mondja, hogy bam-bam(ez bim-bam akar lenni)

Újabban valami furcsaságot csinál a szájával, olyan hangja van, mint a dobnak.

Szólj hozzá!

Címkék: duma

A bejegyzés trackback címe:

https://domibaby.blog.hu/api/trackback/id/tr482015370

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása