HTML

Két örökmozgó mindennapjai

„Azért, mert szerettek, jöttem a világra,

Lettem új fény, csillag, szülők boldogsága.

Szeressetek mindig, igaz szeretettel:

A kincsetek vagyok: kicsi kincs, de ember!”

Bemutatkozás

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Üdvözöllek a blogomon!

Két imádnivaló kisfiamról írok mindenfélét...fejlődésükről,oviról,sütésről-főzésről, dackorszakról, nevelésről, gyerekprogramokról, játékról és sok minden másról.

A vesemedence tágulattal kapcsolatos kérdéseiteket a dorothy_f@freemail.hu email címen tehetitek fel, vagy csatlakozzatok a www.anyatanya.hu weboldalon a Heim Pál Urológia fórumhoz.

Naptár

Tik-tak

...és pont

2010.05.03. 21:04 :: dorothy84

Voltunk ma urológián. Eredetileg az volt a  terv, hogy most egy ultrahang, és nyáron megyünk iztópra. Na ettől már rázott a hideg előre, mert Domi kiborulna a vizsgálattól.

Mivel az ultrahangról elkéstünk, így 1 óra 20 percet vártunk. Már a vizsgáló doktornő mondta, hogy szép a veséje, de azért még nem gondoltam, hogy itt lezárjuk a történetet.

Átmentünk a főorvoshoz, aki a Makit operálta,  megmutatni a leletet. Azt mondta, ez gyönyörű, semmi további teendő nincs. Úgy is mondhatjuk, hogy teljesen meggyógyult. Én csak álltam, néztem, átfutott a fejemen, hogy akkor se izotóp, se egyéb vizsgálat, meggyógyult és pont. Kérdeztem mikor kell jönni, erre azt a választ kaptam, hogy ráérünk 3 év múlva.

Nincs több idegeskedés, ultrahang, ennyi lezártuk!

Még gyorsan megmutattuk a kukiját, kicsit szűk, de ráér a szobatisztaságig.

Nagyon boldogan rohantunk le a lépcsőn, örültem, hogy ide sem jövünk többet, Domi vigyorgott, hogy nem macerálja már senki. Mikor leértünk, mondtam, hogy "Csapj bele!" Belecsapott, és adtunk egymásnak egy óriási puszit!

2 komment

Címkék: vesemedence tágulat

A bejegyzés trackback címe:

https://domibaby.blog.hu/api/trackback/id/tr611972176

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bogyó és Nyuszi 2010.05.04. 14:06:40

Szuper hír Dorothy! Gratulálok!!!

Dori3 2010.05.05. 21:26:41

Jajj, de jó hír!!
Sok puszi Dominak - vagy egy nagy süti, az örömhírre! :-)
süti beállítások módosítása