HTML

Két örökmozgó mindennapjai

„Azért, mert szerettek, jöttem a világra,

Lettem új fény, csillag, szülők boldogsága.

Szeressetek mindig, igaz szeretettel:

A kincsetek vagyok: kicsi kincs, de ember!”

Bemutatkozás

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Üdvözöllek a blogomon!

Két imádnivaló kisfiamról írok mindenfélét...fejlődésükről,oviról,sütésről-főzésről, dackorszakról, nevelésről, gyerekprogramokról, játékról és sok minden másról.

A vesemedence tágulattal kapcsolatos kérdéseiteket a dorothy_f@freemail.hu email címen tehetitek fel, vagy csatlakozzatok a www.anyatanya.hu weboldalon a Heim Pál Urológia fórumhoz.

Naptár

Tik-tak

Veszprém Állatkert

2010.05.02. 22:59 :: dorothy84

Május 1-jén a Veszprémi Állatkertben voltunk. Nagyon szépen felújították, még kisgyerek voltam amikor itt jártam.

Dominik végig rohangálta a napot, alig bírtuk vele tartani a tempót. Alig aludt, odafelé fél órát és a visszaúton max egyet, de annyira fel volt pörögve, hogy se enni, se aludni nem volt ideje.

Rohangált, játszóterezett, néha megnézet egy-egy ismerős állatot. Az oroszlánt megkinálta kukival, de elmagaráztuk, hogy nem szeretik, csak a husit. Szerintem nem értette, hogy épeszű lény miért nem eszik kukit és kekszet, de hamar tultete magát, amikor meglátott egy lépcsősort amin még 2x-3x nem rohant végig. Az állatsimogatóban 2x oldalba veregette a kecskét, megcibálta a farkát, és futott, mint egy kis eszetlenke.

A majmok nagyon tetszettek neki, szerintem magára ismert. Mi is pont ilyenek vagyunk, mint ezek itt a képen.

Szólj hozzá!

Címkék: kirándulás

A bejegyzés trackback címe:

https://domibaby.blog.hu/api/trackback/id/tr901969912

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása