HTML

Két örökmozgó mindennapjai

„Azért, mert szerettek, jöttem a világra,

Lettem új fény, csillag, szülők boldogsága.

Szeressetek mindig, igaz szeretettel:

A kincsetek vagyok: kicsi kincs, de ember!”

Bemutatkozás

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Üdvözöllek a blogomon!

Két imádnivaló kisfiamról írok mindenfélét...fejlődésükről,oviról,sütésről-főzésről, dackorszakról, nevelésről, gyerekprogramokról, játékról és sok minden másról.

A vesemedence tágulattal kapcsolatos kérdéseiteket a dorothy_f@freemail.hu email címen tehetitek fel, vagy csatlakozzatok a www.anyatanya.hu weboldalon a Heim Pál Urológia fórumhoz.

Naptár

Tik-tak

Anyák Napja

2010.05.02. 22:32 :: dorothy84

Már reggel korán (8-kor) virággal ébresztettek a fiúk. Bár, én mindig azt mondom, hogy minden nap Anyák Napja, és a legszebb nap így is november 7. marad minden évben, mert akkor lettem anya.

Épp ma eszembe jutott egy vers, amit általánosban mondtunk Anyák Napján. Ezerszer elpróbáltuk álmomból felébresztettek is oda-vissza mondtam. A műsor alatt annyira izgultam, hogy összekevertem a sorokat, és elsírtam magam. Ez volt az a vers, biztos mindenki szavalta valaha a suliban.

 

Nadányi Zoltán: Anyu

Tudok egy varázsszót,
ha én azt kimondom,
egyszerre elmúlik,
minden bajom, gondom.

Ha kávé keserű,
ha mártás savanyú,
csak egy szót kiáltok,
csak annyit, hogy anyu!

Mindjárt porcukor hull
kávéba, mártásba,
csak egy szóba kerül,
csak egy kiáltásba.

Keserűből édes,
rosszból csuda jó lesz,
sírásból mosolygás,
olyan csuda-szó ez.

"Anyu! Anyu! Anyu!"
hangzik este-reggel,
jaj de sok baj is van,
ilyen kis gyerekkel.

"Anyu! Anyu! Anyu!"
most is kiabálom,
most semmi baj nincsen,
mégis meg nem állom.

Csak látni akarlak,
anyu fényes csillag,
látni, ahogy jössz, jössz,
mindig jössz, ha hívlak.

Látni sietséged,
angyal szelídséged,
odabújni hozzád,
megölelni téged.

2 komment

Címkék: ünnepek

A bejegyzés trackback címe:

https://domibaby.blog.hu/api/trackback/id/tr581969836

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dori3 2010.05.03. 20:30:07

én is ismertem ezt, szavaltam is anno... de most újraolvasni... anyaként először... megkönnyeztem...

:-)

dorothy84 2010.05.03. 21:06:51

Érdekes, én is, korábban meg csak egy vers volt a sok közül. Jaaaj, majd amikor nekünk szavalnak...
süti beállítások módosítása