HTML

Két örökmozgó mindennapjai

„Azért, mert szerettek, jöttem a világra,

Lettem új fény, csillag, szülők boldogsága.

Szeressetek mindig, igaz szeretettel:

A kincsetek vagyok: kicsi kincs, de ember!”

Bemutatkozás

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Üdvözöllek a blogomon!

Két imádnivaló kisfiamról írok mindenfélét...fejlődésükről,oviról,sütésről-főzésről, dackorszakról, nevelésről, gyerekprogramokról, játékról és sok minden másról.

A vesemedence tágulattal kapcsolatos kérdéseiteket a dorothy_f@freemail.hu email címen tehetitek fel, vagy csatlakozzatok a www.anyatanya.hu weboldalon a Heim Pál Urológia fórumhoz.

Naptár

Tik-tak

Húsvét

2010.04.06. 13:15 :: dorothy84

Sem erőm, sem időm nem volt Húsvétkor géphez ülni, most is csak egy képek nélküli gyors összefoglalóra van időm.

A képeket majd a papától beszerzem pár napon belül.

A vasárnapot a konyhában töltöttem, főztem, gyúrtam, nyújtottam,  sütöttem, tojást festettem.

Domit nem érdekelték a konyhai műveletek, jól eljátszottak Ápával, hiába csalogattam, hogy segítsen, néha benézetta  sütőbe, mondta, hogy "Hammm" és továbbszaladt. Néhány ajándékot pár nappal korábban hozott a nyuszi, de ez így jó is volt, mert eljátszott az új játékokkal.

Mamától kapott kukásautót, na ez most a sláger, éjjel-nappal tolja, ma már építettünk neki garázst, tettünk bele szemetet, és gyorshajtásért a ninós is megállította:)

Este 9-kor úgy kell eldugnom a kukást, de reggel mikor felkel kikészítem az asztalára, hogy hamar megtalálja.

Vissza a Húsvéthoz. Találtam pár aranyos nyuszis verset, Domi érdeklődve hallgatta, de amikor átmentünk a csajokhoz annyi érdekes dolgot talált, (pl. babakocsi) hogy eszébe sem volt a begyakorolt pár szót, vagy koreográfiát bemutatni.

Csillánál kezdtünk, majd következett a Titi, majd a Fannika, és az imádott Hannája. Sajnos sehol nem tudtunk sok időt tölteni, mert a mamáéknál már várt a "kis" család. Mikor beléptünk, akkor velünk együtt 21-re duzzadt a létszám, ebből 9 visítozó, rohangáló gyerek. Dominik itt pláne nem foglalkozott Húsvétolással, meg locsolással. Néha nyomtam volna egy Pause gombot rajtuk, de sajna ilyen egyik gyerekre sincs szerelve. Kár!

Újabb játékok, és rengeteg sok csokoládé, nyuszi és tojás. Este ezekkel játszott.Kosárból ki, másik kosárba be.

Összeségében jól teltek az ünnepek, de azért örülök, hogy vége.

 

Szólj hozzá!

Címkék: ünnepek

A bejegyzés trackback címe:

https://domibaby.blog.hu/api/trackback/id/tr601898656

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása