HTML

Két örökmozgó mindennapjai

„Azért, mert szerettek, jöttem a világra,

Lettem új fény, csillag, szülők boldogsága.

Szeressetek mindig, igaz szeretettel:

A kincsetek vagyok: kicsi kincs, de ember!”

Bemutatkozás

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Üdvözöllek a blogomon!

Két imádnivaló kisfiamról írok mindenfélét...fejlődésükről,oviról,sütésről-főzésről, dackorszakról, nevelésről, gyerekprogramokról, játékról és sok minden másról.

A vesemedence tágulattal kapcsolatos kérdéseiteket a dorothy_f@freemail.hu email címen tehetitek fel, vagy csatlakozzatok a www.anyatanya.hu weboldalon a Heim Pál Urológia fórumhoz.

Naptár

Tik-tak

Ez már több a soknál...

2010.02.05. 13:02 :: dorothy84

Tegnap nem bírtam leírni az újabb szerencsétlenségünket. Nem tudom, hogy még mindig a vírus dolgozik-e, vagy elrontottuk a gyomrunkat, de szerda éjjel Dominik is és én is iszonyúan hánytunk. Szuper gusztusos sztori, nem is részletezném.

Előző nap langyosan ettük a kelt tésztát, és a tarhonyás hús is bűnös lehet, utólag már mindegy, de én kezdtem este, aztán Domi folytatta hajnalban. Előtte sokszor felsírt, de miután kijött belőle minden már jól aludt. Reggel nem is kért tápszert, egy pár falat sós kekszet evett, de azt is kihányta. Természetesen ahogy szokta ebből is viccet csinált, míg én halálomon voltam ő jókat röhögött saját magán.

Meglátta a visszajött kekszet, nagy örömmel mutogatta, hogy "mámmá"! (Ja, volt. )

Próbáltam minél tovább húzni az evést délre már ott tartottunk ,hogy nem tágított a hűtőtől egy zacskót ráncigált ki, mert abban volt banán. Megsajnáltam kapott főtt krumplit, és pár falat banánt. 3 kocka krumplit egyszerre akart betömni, megakadt a torkán, megint kijött minden. Hurrrá!!! Erre ő: "Ejtette-ejtette! Vagyis, hogy leejtette, és nagyon örült. Én kevésbé!

Utána elkezdte mutatni, hogy hogyan hányt ugyanolyan hangot adott. Csúcs ez a gyerek, hogy ebből is poént csinál.

Mára már semmi bajunk, még folyik az orra, de a szeme már nem piros, reggelizett  és ebédelt is egy keveset.

Szólj hozzá!

Címkék: betegség

A bejegyzés trackback címe:

https://domibaby.blog.hu/api/trackback/id/tr51731515

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása