HTML

Két örökmozgó mindennapjai

„Azért, mert szerettek, jöttem a világra,

Lettem új fény, csillag, szülők boldogsága.

Szeressetek mindig, igaz szeretettel:

A kincsetek vagyok: kicsi kincs, de ember!”

Bemutatkozás

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Üdvözöllek a blogomon!

Két imádnivaló kisfiamról írok mindenfélét...fejlődésükről,oviról,sütésről-főzésről, dackorszakról, nevelésről, gyerekprogramokról, játékról és sok minden másról.

A vesemedence tágulattal kapcsolatos kérdéseiteket a dorothy_f@freemail.hu email címen tehetitek fel, vagy csatlakozzatok a www.anyatanya.hu weboldalon a Heim Pál Urológia fórumhoz.

Naptár

Tik-tak

Beteg ördög

2010.01.28. 21:33 :: dorothy84

Domimnak nagyon folyik az orra. Utálja, szenved, alig bír aludni, sikít az orrszívástól az orrspraytől, a papírzsebkendőtől. Elég kis nyűgös, na de a rosszaság az megy. Éjjel 2x 2 órát ordított,végül bevetettem a viburcol kúpot majd a nurofent, így aludtunk reggelig. 4-től:(

Nekem egész nap fáj a fejem, Dominiket 2 percenként kell levadászni az asztal tetejéről, ilyenkor visít, mint egy kismalac. Ha nem az asztalra mászik, akkor hülyére unja magát. Leültem a földre, mindenféle csábító játékkal a kezemben, de elsétált mellettem. Délután azért kicsit olvasgattunk, és ma először próbálkozott rúgni a labdát. Én vissza, és így fociztunk. Nagyon fiús móka! Nyáron már a fűben rúgjuk.

A lépcsőn is próbál állva felmenni, már 2-3 fokot megtesz így. Rájött mire való a korlát, néha megkapaszkodik de általában anélkül halad felfelé.

Ma meglátogattuk a dokinénit, és nem sok újat mondott, az ekcémára marad a Heim Pálos Lochoid-H, diétázunk továbbra is, Cebion csepp, ferrum phosphoricum, és holnap valami új homeos cucc után kutatok, ami erre a vizes orrfolyásra való. Ezen kívül próbálkozunk laktózmentes diétával, a hasmenésnél ez sem árt.

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: betegség

A bejegyzés trackback címe:

https://domibaby.blog.hu/api/trackback/id/tr881711075

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása