HTML

Két örökmozgó mindennapjai

„Azért, mert szerettek, jöttem a világra,

Lettem új fény, csillag, szülők boldogsága.

Szeressetek mindig, igaz szeretettel:

A kincsetek vagyok: kicsi kincs, de ember!”

Bemutatkozás

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Üdvözöllek a blogomon!

Két imádnivaló kisfiamról írok mindenfélét...fejlődésükről,oviról,sütésről-főzésről, dackorszakról, nevelésről, gyerekprogramokról, játékról és sok minden másról.

A vesemedence tágulattal kapcsolatos kérdéseiteket a dorothy_f@freemail.hu email címen tehetitek fel, vagy csatlakozzatok a www.anyatanya.hu weboldalon a Heim Pál Urológia fórumhoz.

Naptár

Tik-tak

Quack-quack

2010.01.25. 13:35 :: dorothy84

Lefekvés előtt szokásos tám-tám hallgatásra voltam ítélve, de most valami csoda történt (lehet már ő is megunta), de ideült a géphez, és a "quck-quack"-ot kérte, vagyis a five little duck című angol gyerekdalt. Mondogatta, hogy "kvák-kvák", de persze ezt is 4x kellett meghallgatni egymás után. Próbálkoztam a majmossal is, meg is jegyezte amikor ugráltak a majmok, hogy "gyí-gyí" aztán újra kvák-kvák, és mutogatta a monitort. Mikor mondtam, hogy tente, akkor természetesen a válasz a"Neeem!" volt, és hisztiben tört ki, sírás közben is mondogatta, hogy kvák-kvák, abban egyeztünk meg, hogy amíg elalszik addig ezt fogom énekelni.

 

Szólj hozzá!

Címkék: duma mondókák dalok

A bejegyzés trackback címe:

https://domibaby.blog.hu/api/trackback/id/tr841700575

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása