HTML

Két örökmozgó mindennapjai

„Azért, mert szerettek, jöttem a világra,

Lettem új fény, csillag, szülők boldogsága.

Szeressetek mindig, igaz szeretettel:

A kincsetek vagyok: kicsi kincs, de ember!”

Bemutatkozás

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Üdvözöllek a blogomon!

Két imádnivaló kisfiamról írok mindenfélét...fejlődésükről,oviról,sütésről-főzésről, dackorszakról, nevelésről, gyerekprogramokról, játékról és sok minden másról.

A vesemedence tágulattal kapcsolatos kérdéseiteket a dorothy_f@freemail.hu email címen tehetitek fel, vagy csatlakozzatok a www.anyatanya.hu weboldalon a Heim Pál Urológia fórumhoz.

Naptár

Tik-tak

Sikííít

2010.01.04. 22:18 :: dorothy84

Amikor le akarom fektetni. A délutáni alvás egy harc.

Ettől is kivagyok. Reggel változó, hogy mikor kel, de általában felébresztem 8-ig, mert ha tovább alszik akkor még 2-kor sem akar déli szunyára menni.Ilyenkor besötétítek, és elindulunk a szobája felé, ekkor elkezdi a sikítást, és nem fejezi be, amíg álomba nem sírja  magát. Nem akarom kínozni, ha valóban nem álmos, de az nem lehet, hogy egy 1 éves ne feküdjön le délben aludni, és estig pörögjön. Legalább 1 órácskát aludjon, már ez is valami. Este aztán kezdődik megint, megszökik, akkor visszahurcolom, és így tovább. Minden nap egyre később feküdne. De ma kiszúrtam vele, fél 8-kor a tegnap esti fél 10-es lefekvés után riadót fújtam. Nem volt túl aktív, de aztán belemerült a játékba. El is aludt 1-kor, és este sem kellett ringatni. A fogzás körüli napokban az evés sem nagyon ment (nappal), de ma bepótoltuk. Lecsúszott 2,5 dl főzelék, egy Kinder Pingui, és este a 2 tojásból készült sonkás rántotta. Ha ma éjjel azt meri mondani, amit tegnap 3.45 perckor, hogy "Haaam!" Akkor lesz hamm, mert én megharapom.

 

Szólj hozzá!

Címkék: alvás hozzátáplálás

A bejegyzés trackback címe:

https://domibaby.blog.hu/api/trackback/id/tr641646810

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása