HTML

Két örökmozgó mindennapjai

„Azért, mert szerettek, jöttem a világra,

Lettem új fény, csillag, szülők boldogsága.

Szeressetek mindig, igaz szeretettel:

A kincsetek vagyok: kicsi kincs, de ember!”

Bemutatkozás

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Üdvözöllek a blogomon!

Két imádnivaló kisfiamról írok mindenfélét...fejlődésükről,oviról,sütésről-főzésről, dackorszakról, nevelésről, gyerekprogramokról, játékról és sok minden másról.

A vesemedence tágulattal kapcsolatos kérdéseiteket a dorothy_f@freemail.hu email címen tehetitek fel, vagy csatlakozzatok a www.anyatanya.hu weboldalon a Heim Pál Urológia fórumhoz.

Naptár

Tik-tak

Dolgos Domi

2009.12.27. 13:18 :: dorothy84

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ez a Karácsonyra kapott asztalka. Pont Domi mérete, ma volt először igazán időnk kipróbálni.

A kép akkor készült amikor megkapta, épp a farmmal játszik, de elsősorban gyurmázni és rajzolni fogunk rajta. Mindig is érdekelték a kreatív dolgok, amit a konyhában gyakoroltunk EDDIG!

Ma már rajzoltunk, szépen ül és figyel, aztán ráfirkál ő is a lapra. Ha én lassan húzom a ceruzát, akkor látom, hogy nézi a kezemet, és utánozni próbál. Ha csigabigát rajzolok akkor ő is gyorsabban firkál.

Főztem gyurmát, gondoltam ha ezt megeszi, nem olyan nagy gond, mintha a boltival tenné ugyanezt. Azért betömtem a száját cumival, biztos ami biztos. De esze ágában nem volt megenni, gyurtuk, és nyújtottuk, amikor formáztam valamit, akkor ő azt kommentálta, mint pl. mondom, hogy "nézd, ez egy labda." Erre megfogta, eldobta, és mondta, hogy "Hoppá!" Azért a sláger még mindig az autó, busz, vonat, és többi fiús játék.

Házi gyurma recept:

30dkg liszt

10dkg só

2kk citromsav

1ek olaj

3dl víz

Ezt kell összefőzni jó sűrűre, amikor elválik az edény falától akkor már jól gyurható állapotban van. Kicsit csomós az nem baj, majd a kezünkkel eldolgozzuk. Nagyon jó állagú gyurma, ételfestékkel, vagy temperával színezhető, vagy utólag kifesthető.

Szólj hozzá!

Címkék: játék

A bejegyzés trackback címe:

https://domibaby.blog.hu/api/trackback/id/tr181625995

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása