HTML

Két örökmozgó mindennapjai

„Azért, mert szerettek, jöttem a világra,

Lettem új fény, csillag, szülők boldogsága.

Szeressetek mindig, igaz szeretettel:

A kincsetek vagyok: kicsi kincs, de ember!”

Bemutatkozás

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Üdvözöllek a blogomon!

Két imádnivaló kisfiamról írok mindenfélét...fejlődésükről,oviról,sütésről-főzésről, dackorszakról, nevelésről, gyerekprogramokról, játékról és sok minden másról.

A vesemedence tágulattal kapcsolatos kérdéseiteket a dorothy_f@freemail.hu email címen tehetitek fel, vagy csatlakozzatok a www.anyatanya.hu weboldalon a Heim Pál Urológia fórumhoz.

Naptár

Tik-tak

Karácsony 2. napja

2009.12.25. 23:01 :: dorothy84

10-14 fok volt ma december 25-én. Mindenki pulcsiban rohangált az utcán. Én veszettül keresgéltem Dominik tavaszi ruhái között, hogy mit vegyünk fel. Sértődős Marcival rollereztünk egy szál pulcsiban. Sértődős Marci ugyanis rollert kapott a Jézuskától, vérig sértődött, mert azt mondtam neki, ne emelgesse a Dominiket, mert ha leejti, jól elverem. Na, ez nem tetszett kamaszodó lelkének, pedig nem köptem be amiért százzal átszáguldott rollerrel egy bazi nagy tócsán. A maradék hóval még dobálóztunk is. Ilyet sem láttam még...pulcsiban Karácsonykor hógolyózni 10 fokban. Domikám ma elkezdte hajtani a kismotort, szép lassan megy vele, gyakorol, persze neki az aszfaltos út nem érdekes, bele szertett volna gurulni az árokba. Ezt Gonoszanyu nem engedte, ezért megint felvette a szokásos hisztipózt, ami abból áll, hogy eldobja magát, én meg húzom. Nem egyszerű!

Rájöttem, hogy az idén Karácsonykor még egy fotót sem készítettem, majd összevadászom a családtól. Így is el vagyok maradva képfeltöltéssel.

Szólj hozzá!

Címkék: karácsony

A bejegyzés trackback címe:

https://domibaby.blog.hu/api/trackback/id/tr141623306

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása