HTML

Két örökmozgó mindennapjai

„Azért, mert szerettek, jöttem a világra,

Lettem új fény, csillag, szülők boldogsága.

Szeressetek mindig, igaz szeretettel:

A kincsetek vagyok: kicsi kincs, de ember!”

Bemutatkozás

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Üdvözöllek a blogomon!

Két imádnivaló kisfiamról írok mindenfélét...fejlődésükről,oviról,sütésről-főzésről, dackorszakról, nevelésről, gyerekprogramokról, játékról és sok minden másról.

A vesemedence tágulattal kapcsolatos kérdéseiteket a dorothy_f@freemail.hu email címen tehetitek fel, vagy csatlakozzatok a www.anyatanya.hu weboldalon a Heim Pál Urológia fórumhoz.

Naptár

Tik-tak

Domigondok

2009.12.25. 23:16 :: dorothy84

Senki nem hiszi el, hogy Dominikkel gondok is vannak, mert ha vendégségben vagyunk játsza a kisangyalt, a mamánál néma csendben EGYEDÜL játszik, az én kisfiam aki itthon a nadrágomat rángatja, ha már csak egy percig nem vele foglalkozom.

Mostanában Egyetlenem újra éhes éjjel. Nyöszörgéssel indul, majd üvöltésbe megy át. Ha megetetem két dolog áll fent: Egész nap nem éhes, mert éjjel jól belakmározott, plusz fáj a pocija, forog, nyüglődik a sok tápszertől. Ezért meghoztam a következő döntést ami nem tűnik túl humánusnak, de NEM ADOK NEKI ENNI ÉJJEL! Mindent megkap minden értelemben, érte bármit megtennék, de úgy érzem, ha éjjel kedve szerint etetem, ártok vele, mert láthatóan fáj a pocija, és rosszul alszik. Ha nem adok neki, akkor csak pár napig (hétig) éhes, és leszokik róla. Ez már csak egy rossz megszokás, mert ha 1-kor engedek neki, akkor kér 3-kor, 5-kor és így tovább. Kimondottan a tápit kéri, mert ha csak inni kap elég mérges lesz  a tápszerből benyom 2 decit. 2 napja nem alszunk, mert nyafog a mammamáért, de mondom neki, hogy nincs tápi, aludjál, majd reggel eszünk. Egyik reggel totál kivoltam, felvettem, kivittem az etetőszékbe 5.15-kor és adtam neki vajas kenyeret. Vigyorgott, tetszett neki, hogy anya kiborult, vagy inkább megőrült. 2-3 falatot evett, és visszabattyogtunk az ágyba, aludtunk 8.30-ig. Na, ennyit arról, hogy éhes. Imádja a banános tápszert és egy rossz megszokás lett az éjszakai evés. 3. napja próbálkozunk, de már javult a helyzet, beérte egy kis teával. Nappal is sokszor mondogatom neki, hogy "Tudod most eszünk nappal, éjjel nincs tápi, nincs tápi!" Talán elérem a célom. Mostanában miért jött rá ez megint? Már jó ideje nem evett éjjel. Talán most  a sok rohangálással több kalóriát éget, és nincs is ideje enni, annyi dolga van:) Tegnap éjjel nem evett, reggel reggelizett is szépen, mint régen. Meglátjuk...folyt. köv:)

Szólj hozzá!

Címkék: alvás

A bejegyzés trackback címe:

https://domibaby.blog.hu/api/trackback/id/tr721623340

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása