HTML

Két örökmozgó mindennapjai

„Azért, mert szerettek, jöttem a világra,

Lettem új fény, csillag, szülők boldogsága.

Szeressetek mindig, igaz szeretettel:

A kincsetek vagyok: kicsi kincs, de ember!”

Bemutatkozás

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Üdvözöllek a blogomon!

Két imádnivaló kisfiamról írok mindenfélét...fejlődésükről,oviról,sütésről-főzésről, dackorszakról, nevelésről, gyerekprogramokról, játékról és sok minden másról.

A vesemedence tágulattal kapcsolatos kérdéseiteket a dorothy_f@freemail.hu email címen tehetitek fel, vagy csatlakozzatok a www.anyatanya.hu weboldalon a Heim Pál Urológia fórumhoz.

Naptár

Tik-tak

Éjszakák

2009.11.28. 20:35 :: dorothy84

Az éjszakáink 3.napja  a régiek. Sokat evősek. Domi nappal teljesen jól-sőőt sokat- eszik, és éjjel mégis újra éhes. Én ezt igyekszem megelőzni, és már a 10-11 óra körüli ébredésnél megetetni, utána pedig kihúzni 6-ig. Tegnap 18.30 körül vacsizott paradicsomos krumplit,nem sokat mert 4-kor bevágott egy túrós batyút, és 2 Danoninot. De így is megvolt az esti főzi kb. 1,5dl. 8-kor ivott 2dl tápszert, majd óránként ordított egészen 11-ig, amikor megelégeltem, és a banános tápszerhez, még pluszban tettem egy fél banánt, így lett mindez 2,5 dl. Benyakalta. 5-kor már enni szeretett volna, ekkor vízzel próbálkoztam, nagyon dühös lett. Én is, és mondtam, hogy 6-ig nincs kaja (a szívtelen anya!) Vissza is aludt, 6 óra után pár perccel hatalas ordításra ébredt a környék minden lakója:)

Előző éjjel nem akartam elhinni, hogy már megint kezdődik az éjszakai ramazuri, a fogzásra fogtam, és Chamomilla golyócskákkal, és fogzás könnyítő géllel próbálkoztam. Sikertelenül! Kaja kellett.

Ma 7-kor volt nagy krumplifőzelék evés, majd 8-kor 2dl tápszer banánnal. Ezzel még én is kihúznám reggelig, majd meglátjuk Dominik mit szól hozzá.

 

Szólj hozzá!

Címkék: alvás

A bejegyzés trackback címe:

https://domibaby.blog.hu/api/trackback/id/tr741559436

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása