HTML

Két örökmozgó mindennapjai

„Azért, mert szerettek, jöttem a világra,

Lettem új fény, csillag, szülők boldogsága.

Szeressetek mindig, igaz szeretettel:

A kincsetek vagyok: kicsi kincs, de ember!”

Bemutatkozás

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Üdvözöllek a blogomon!

Két imádnivaló kisfiamról írok mindenfélét...fejlődésükről,oviról,sütésről-főzésről, dackorszakról, nevelésről, gyerekprogramokról, játékról és sok minden másról.

A vesemedence tágulattal kapcsolatos kérdéseiteket a dorothy_f@freemail.hu email címen tehetitek fel, vagy csatlakozzatok a www.anyatanya.hu weboldalon a Heim Pál Urológia fórumhoz.

Naptár

Tik-tak

Gyerekbuli

2009.09.20. 22:24 :: dorothy84

Ma Mimi Bohóc társaságában roptuk a táncot, egy gyerekeknek rendezet összejövetelen.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nagyon aranyos előadás volt, minden gyerek élvezte.

Először kicsit féltem a bohóctól, de hamar megbarátkoztam vele, és közelebb merészkedtem.

Hát, ilyen még az uncsitesóm Márkó sem látott...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Még a Marci is megszakadt a röhögéstől...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A többi gyereket össze-vissza pingálták..én ugyan nem engedtem!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 A legszebb Melitta lett, egy igazi kis Dalmata, kár, hogy nincs 101 belőle, akkor talán 1 itthon maradna velem játszani....

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Én egész nap tettem a dolgomat, nem álltam meg egy percre sem...

 

Így telt a napom...hamar kidőltem!

Szólj hozzá!

Címkék: gyerekprogram

A bejegyzés trackback címe:

https://domibaby.blog.hu/api/trackback/id/tr11395732

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása